MIROSLAV KRLEŽA: „I ja sam bio tu i prošao...“ Pripremila: Senija Badić, prof. iz Zagreba | Profil Klett

MIROSLAV KRLEŽA: „I ja sam bio tu i prošao...“ Pripremila: Senija Badić, prof. iz Zagreba

Ocijeni: 
5
Prosjek: 5 (1 vote)
Autor: Senija Badić
PPT
8. razred osnovne škole
1. razred srednje škole
2. razred srednje škole
3. razred srednje škole
4. razred srednje škole
Hrvatski jezik
Povijest
Likovna kultura i umjetnost
Osobni i socijalni razvoj
Učiti kako učiti
Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije
Građanski odgoj i obrazovanje
Ključni pojmovi: 
Život i djelo Miroslava Krleže, hrvatska književnost, biografija, kulturno-povijesne znamenitosti Zagreba, projektna nastava, izvanučionična nastava

IMPLEMENTACIJA GOO-a u HJ

PROJEKTNA NASTAVA - IZVANUČIONIČNA NASTAVA

I ja sam bio tu i prošao... (M. Krleža)

Šetnja gradom – praćenje životnog puta književnika Miroslava Krleže na zagrebačkim adresama

U Zagrebu se može s učenicima korak po korak proći tragom Miroslava Krleže, najplodnijeg i najsvestranijega hrvatskog književnika 20. stoljeća u okviru dodatne, projektne i/ili izvanučionične terenske nastave u trajanju 3 školska sata. Učenici će zorno upoznati Krležin život i rad. Trenutno zbog oštećenja od potresa niie moguće posjetiti i unutrašnjost kuće na Tuškancu. tj. muzejski prostor Memorija Miroslav i Bela Krleža na Krležinom Gvozdu 23., ali taj se prostor može doživjeti i virtualno (MDC - Hrvatski Virtualni Muzej)

Program je namijenjen učenicima 8. razreda osnovne, ali preporučuje se i srednjoškolcima.

Ovakvom izvanučioničnom nastavom u sklopu projektne nastave učenici će imati priliku što bolje upoznati život i djelo prema mnogima najvećega hrvatskog književnika 20. st.,kao i kulturno-povijesne znamenitosti grada Zagreba, iskoristiti zapažanja za učenički ostvaraj istaknuti osobno viđenje pojedinosti, njegovati i razvijati ljubavi prema hrvatskoj književnosti i velikanima pisane riječi te hrvatskome jeziku.

Uspješno se može implementirati i Građanski odgoj istaknuvši društveno-komunikacijske vještine (suradničko učenje) te povezivanje društveno-humanističkih i kulturoloških znanja prilikom pokretanja projekta o hrvatskom književniku M. Krleži.
 

Akademik Krešimir Nemec, jedan od najboljih poznavatelja Krležine literature i njezine recepcije rekao je o njemu: “Okušao se u svim književnim žanrovima, pisao je pjesme, novele, romane, drame, kritike, eseje, dnevnike… Takvu raznovrsnost i takav tematski raspon nema ni jedan hrvatski pisac.