Buđenje u ritmu proljeća | Profil Klett

27. ožujak 2018.

Buđenje u ritmu proljeća

avatar
Autor: Marija Šimoković Sikavica

Stiglo je proljeće! Kalendarski je počelo 20. ožujka u 17:15, kao i projekt Profil Kletta Buđenje u ritmu proljeća. Dok priroda počinje pupati, cvjetati i bujati u svojoj mirisnoj, raznobojnoj dinamici, i mi u Profil Klettu spremili smo dinamičnu i raznovrsnu proljetnu pjesmu u ritmu spajanja, stvaranja, čuvanja i ljubavi.

 

 

Kao i uvijek, mislimo zeleno, odgovorno, cjelovito i kreativno, a uz vašu pomoć i suradnju očekuje nas puno zajedničkog druženja i veselja. Sve ono što smo zajedno „zasadili“ tijekom jeseni i zime u vašim razredima i školama sada dobiva svoj oblik i može procvjetati.

 

1. Likovni natječaj

Nakon velikog interesa za likovni natječaj Želim, stvaram, oblikujem, kojim smo putem likovnosti učenike potaknuli na promišljanje, promatranje, uočavanje i kreativno oblikovanje kulturne i prirodne baštine, iz Likovne mape za velika djela počeli su bujati učenički radovi:

  • akvareli veduta i zaštićenih građevina širom Hrvatske
  • škrinje, male i velike, ukrašene biljnom i geometrijskom ornamentikom
  • grafički dizajnirani plakati stabala
  • raznobojne etno-kolažne pregače, stolnjaci i jastučnice.

 

Mali su umjetnici uz svoje mentore u zadanim temama i tehnikama pronašli izazov i inspiraciju za kreativni, umjetnički rad te smo zaprimili više od 500 radova iz cijele Hrvatske.

 

Najbolje radove, u sve četiri kategorije, zbog iznimno velikog interesa proglasit ćemo između 11. i 16. travnja, a nagrađene ćemo likovne radove izložiti u našoj virtualnoj galeriji.

Time će njihova vidljivost i dostupnost biti veća, a to je najmanje što vrijedni učenici i njihovi mentori zaslužuju.

2. Želim stablo za nadogradnju micro:bita

Naš život s prirodom razvija našu znatiželju i inovativnost. Upravo smo zato na konkretnom primjeru željeli pokazati kako primijeniti IKT u nastavi istovremeno razvijajući društvenu i ekološku svijest učenika. Pitali smo vas: „Želite li osvojit set za zalijevanje biljaka s kojim možete nadograditi svoj micro:bit?“

Na natječaj Želim stablo za nadogradnju micro:bita prijavilo se više od 220 škola koje su sa svojim učenicima tijekom nekoliko mjeseci osmišljavali implementaciju ovog seta za zalijevanje u različite predmete, uključujući učenike iz razredne i predmetne nastave.

Mi smo „zalijevali“ znanje i vještine učitelja/učiteljica dodatnim edukacijama, materijalima, webinarima, a oni su pokrenuli pupanje ideja u svojim razredima. Rezultat je šuma kreativnih i inovativnih prijedloga od kojih ćemo najbolje i nagraditi početkom svibnja.

3. Veliki kviz znanja Nina i Tino

 

Pripremimo učenike na rješavanje problema s kojima se susreću u svakodnevnom životu! Slažu se s time učitelji i roditelji. Odgajajmo i obrazujmo nove generacije cjelovito. Stvarajmo zajedno suvremenu školu u kojoj potičemo razmišljanje, sudjelovanje, istraživanje i proučavanje, kreativnost i odvažnost. Integracijom različitih područja i predmeta zalažemo se za cjelovito učenje koje potiče znatiželju, istraživački duh i stvara pozitivan stav prema učenju.

Naše mudre sove marljivo su se pripremale čitavu godinu za Veliki kviz znanja Nina i Tino, a veliko finale će se dogoditi 17. svibnja.

4. Let's Build a Story!

 

Nošeni tako proljetnim ritmom učimo i engleski igrajući se riječima i slikama, pričamo priče i stvaramo nove svjetove. Pripovijedanje je autentična i kreativna jezična aktivnost koja razvija maštu, pruža potpuno izlaganje stranom jeziku te služi kao snažan komunikacijski alat. Pedagoški, možemo ga nazvati „pristup cijelom jeziku" jer priče koriste cjeloviti pristup nastavi jezika i podržavaju prirodno stjecanje stranog jezika te pomažu u razvijanju kritičkog razmišljanja.

 

Pozivamo stoga sve učiteljice i učitelje engleskog jezika da svojim učenicima budu mentori i potaknu ih na stvaranje priča.

Do 15. svibnja učitelji/učiteljice mogu se prijaviti na natječaj Let's Build a Story! jer svaka priča svijet je za sebe, a moć priča je univerzalna.

Uvjerite se u tu moć, prepustite se njihovom magnetizmu i stvarajte priče i svjetove sa svojim učenicima!

Stvaramo novu energiju

 

Stvaramo novu energiju protiv proljetnog umora. Uz navedene četiri grane našega proljetnog stabla, Profil Klett događa se i u prirodi, na livadi, brežuljcima, šumama, ali i u virtualnim prostorima. Cjelovito učimo kad su uključena sva naša osjetila i kretanje. Energija iz prirode i energija našeg tijela čine sinergiju, a ona pak uključuje zdrav okoliš, zdravlje našeg tijela, budan mozak i snažan duh.

 

Zato se ovog PROljeća PRObudite, neka vaša kreativnost PROcvjeta, PROtrčite prirodom i uključite sva svoja osjetila, PROučite sve ono što vas zanima, inspirira i motivira, PROmislite o stvarima oko sebe i o sebi, spajajte ideje i učite cjelovito, PROpričajte kroz slike, spajajte riječi i gradite nove svjetove na stranom jeziku. PRObajte učiniti nešto za sebe i za svoje učenike uz PROFIL KLETT.

Komentari

Slika korisnika snjezana.glavas

Poštovani, kako objaviti prezentaciju projekta, budući da smo ga završili do 15. travnja? Naš strip je poveći. Možda da ga predamo vašim promotorima na DVD-u? Lijep pozdrav, Snježana Glavaš, OŠ Tenja