eTwinning projekt Sigurnim korakom u školu 1 | Profil Klett

10. srpanj 2020.

eTwinning projekt Sigurnim korakom u školu 1

avatar
Autor: Anita Čupić

Učenici 1. b razreda Osnovne škole kraljice Jelene iz Solina priveli su kraju međunarodni eTwinnning projekt pod nazivom Sigurnim korakom u školu 1.

Sudjelujući u projektu učenici su razvijali svoje samopouzdanje, kritičko mišljenje te razmjenjivali iskustva. Polazište u planiranju aktivnosti bili su ishodi učenja nastavnih predmeta te očekivanja međupredmetnih tema s posebnim naglaskom na uporabi informacijske i digitalne tehnologije.

U poučavanju učenika naglasak je bio na primjeni suvremenih metoda poučavanja, aktivnom učenju, sudjelovanju u različitim radionicama, učenju istraživanjem i rješavanjem problema te primjeni različitih vrsta igara u nastavnim aktivnostima. 

Kako bi krenuli u projektne aktivnosti na samome početku nastavne godine prilikom prvoga roditeljskog sastanka roditeljima sam najavila mogućnost sudjelovanja u ovome projektu. Upoznala sam ih s ciljem i zadatcima projekta te im objasnila aktivnosti u kojima ćemo sudjelovati. Roditelji su potpisali privole za sudjelovanje svoje djece u projektu i naše su aktivnosti mogle započeti.

Sve je počelo s aktivnostima obilježavanjem Međunarodnog dječjeg tjedna (6. -13. listopada). Tim su povodom učenici trebali naučiti himnu Međunarodnog dječjeg festivala Zdravo maleni te je putem interneta zapjevati jedni drugima. Riječi poznate pjesme čule su se diljem škola u Hrvatskoj: Zagrebu, Splitu, Solinu, Bregani, Brodarici, Vrsinama, Trilju, Zadru, Gospiću, Drnišu, Humu na Sutli, Rijeci, Kastvu, Zmajevcima, Buja...

Učenici su obilježili i  Dan jabuke. Tom su prilikom sudjelovali u radionici na kojoj su istraživali svojstva jabuke.

U studenom smo povodom Dana sjećanja na žrtve Vukovara posjetili spomenik posvećen poginulim hrvatski braniteljima u Solinu i zapalili svijeće.

Tijekom projekta sudjelovali smo u mnoštvu veselih, zajedničkih aktivnosti s ostalim sudionicima i našu nastavu učinili zanimljivom i kreativnom. Najdinamičniji je mjesec bila veljača jer smo tada obilježili niz događanja kao što su Svjetski dan školske igre, Svjetski dan čitanja naglas, Dan sigurnijeg interneta, Međunarodni dan materinskog jezika, Dan ružičastih majica i neizostavni karneval.

Tijekom Svjetskoga dana školske igre cijeli smo nastavni proces obogatili igrom. To je bio dan za pamćenje! Svjetski dan čitanja naglas obilježili smo zajedničkim čitanjem priče Baš se veselim. Priču smo ilustrirali te sudjelovali u scenskim igrama u kojima smo dramatizirali i navodili sretne trenutke.

Dan sigurnijega interneta, 11. veljače, obilježili smo sudjelujući u zajedničkim aktivnostima s projektnim partnerima. Nakon što smo pročitali digitalnu slikovnicu Sigurni s Neticom odigrali smo kahoot kviz te napisali pravila ponašanja na internetu.

Međunarodni dan materinskoga jezika posvetili smo čitanju pjesama hrvatskih autora, pisanjem pjesmica te recitiranjem istih. Naše smo aktivnosti završili vršnjačkim vrednovanjem te biranjem pjesme koja će predstaviti naš razred. Uradak naše učenice postavili smo na zajednički padlet, na Twin Space projekta. Tom smo prilikom sudjelovali i u izradi zajedničke e-slovarice.

Dan ružičastih majica, započeo je na drukčiji način. Poslušali smo priču Juha od bundeve koju su za nas čitali učenici 2. c razreda OŠ M. Langa iz Bregane. Odigrali smo i edukativne igre vezane za sadržaj priče, osmislili recept za lonac prijateljstva te ilustrirali stranicu zajedničke digitalne slikovnice.

Tijekom nastave na daljinu stvarali smo naše avatare i oblak riječi koje smo postavili na stranice Twin Space. Osmišljavali smo matematičke mozgalice za aktivnost Zabavna matematika, izrađivali uskrsne čestitke i čestitke našim majkama koje smo također postavili na Twin Space projekta.

U lipnju smo nastojali što više vremena provesti na otvorenome, osobito kad je nastava bila održana u jutarnjoj smjeni.  Sudjelovali smo u Jutru pejzažne poezije. Čitali smo i recitirali pejzažnu poeziju  u školskome dvorištu. Veselilo nas je što su i ostali sudionici projekta na isti način proveli dan izvan škole. Fotografije naših aktivnosti postavili smo na stranice Twin Space.

Radom na ovome projektu razvili smo nove digitalne vještine, primijenili pravila ponašanja na internetu te pratili vlastiti napredak. Veselimo se sudjelovanju u nastavku projekta iduće školske godine.

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke
Zanima nas

Nastava nakon potresa − primjena vježbi

Najavili smo u prošlom članku da nastavljamo s prijedlozima kako učenicima olakšati izazovan period nastave nakon potresa. Koje vježbe možete provoditi u razredu da biste učenicima pomogle da se lakše nose s osjećajem anksioznosti kao posljedicom traumatske situacije kojoj su bili izloženi radi potresa?

 

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Danijela Janda Abbaci, Ksenija Ćosić, Nada Hižak, Edita Sudar
udzbenik
Vesna Budinski, Katarina Franjčec, Marijana Zelenika Šimić, Ivana Lukas