IZZI poučavanje Povijesti na daljinu (1. tjedan) | Profil Klett

22. ožujak 2020.

IZZI poučavanje Povijesti na daljinu (1. tjedan)

Autor: Miljenko Hajdarovic

Učenici i njihovi učitelji diljem Hrvatske prilagođavaju se aktualnoj situaciji i već drugi tjedan zaredom povijest istražuju i poučavaju u virtualnim razredima umjesto u klasičnim učionicama povijesti. Kako bi svima barem malo olakšali situaciju, na tjednoj ćemo bazi objavljivati što vam nudimo u našim digitalnim obrazovnim sadržajima na IZZI platformi.

IZZI je platforma za izradu i distribuciju digitalnih obrazovnih sadržaja. Više o samoj platformi možete pročitati na ovoj poveznici, a ovdje ćemo spomenuti samo najvažnije informacije. Učitelji mogu svojim učenicima proslijediti poveznicu na naš digitalni obrazovni sadržaj koji učenici mogu samostalno proučiti i odraditi postavljene zadatke. Učitelji mogu kreirati svoj razred i pratiti napredak svojih učenika. Učenici u digitalnim sadržajima mogu pronaći kratke odlomke tekstova, različite vrste povijesnih izvora, pitanja, kvizova i multimedijskih sadržaja (videoisječaka, animacija, 3D modela i sl.). Sadržaji su oblikovani tako da učenicima omogućuju istraživanje i samoprovjeru. Svaka digitalna jedinica ima kvizove koji daju automatsku povratnu informaciju o uspjehu, a veće teme sadržavaju i provjere znanja.

Besplatno i dostupno

IZZI digitalni sadržaji su besplatni i dostupni za korištenje na svim platformama (stolno računalo, laptop, tablet, pametni telefon). Pristupiti se može korištenjem internetskih preglednika (preporučamo Chrome) ili skidanjem aplikacije za pametne telefone (iPhone, Android).

Poveznice

Za korištenje pozivnica na digitalne sadržaje u nastavku registracija nije nužna. No, bez registracije ne možete pratiti rad učenika.

Svi materijali izrađeni su na temelju naših novih izdanja udžbenika Vremeplov i Zašto je povijest važna?.

Što trenutno nudimo (24. ožujka 2020.)?
5. razred osnovne škole

Stara Grčka

Stari Rim

7. razred osnovne škole

Hrvatska u doba neoaplsolutizma

Svijet u doba europske dominacije

Društvo, kultura i promjene u svakodnevnom životu u drugoj polovici 19. i na početku 20. stoljeća

Svjetske krize i Prvi svjetski rat

Što pripremamo za sljedeći tjedan?

Do ponedjeljka 30. ožujka 2020. planiramo objaviti sljedeće digitalne obrazovne sadržaje:

  • Potres u Zagrebu
  • Kolera
  • Posljednji dan Pompeja (dorada)
  • Civilizacija Asteka (dorada)
  • David
  • Svakodnevni život hrvatske plemkinje
  • Osječka Tvrđa
  • Osječki tramvaj
  • Parobrod Sloga
  • Hrvatski iseljenici na Titanicu
  • Kontrabanda

 

Imate li potrebe za nekim sadržajem, ispunite anketu na poveznici.

Želite li pomoći u stvaranju sadržaja? Javite se uredniku digitalnih sadržaja u Profil Klettu na e-poštu: miljenko.hajdarovic@profil-klett.hr

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Metodički paket za poučavanje povijesti

Metodički paket za poučavanje povijesti

Uz mnogobrojne projekte, izložbe, usavršavanja, konferencije i druge aktivnosti na unapređenju obrazovanja Miljenko Hajdarović, Martina Glučina i Valerija Turk-Presečki, prikupili su zajedno već nekoliko desetljeća praktičnoga rada u hrvatskim osnovnim i srednjim školama. Zajedno su u različitim ulogama sudjelovali u izdavanju udžbenika, priručnika i digitalnih obrazovnih sadržaja izdavačke kuće Profil Klett. Njihove proširene biografije potražite u knjizi.

Dvostruko kodiranje u nastavi povijesti

Dvostruko kodiranje u nastavi povijesti

Teoriju dvostrukoga kodiranja (eng. dual coding) prvi je put početkom sedamdesetih godina prošloga stoljeća predstavio Allan Pavio, psiholog u području kognitivne psihologije. Ova teorija pretpostavlja da postoje dva zasebna kanala ljudskoga pamćenja koja omogućuju obradu informacija i proces učenja. Jedan je specijaliziran za verbalne, a drugi za vizualne informacije.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Đurić, Peklić
udzbenik
Šime Labor, Manuela Kujundžić, Tin Pongrac, Jelena Šilje Capor, Snježana Vinarić
udzbenik
Snježana Koren
udzbenik
Manuela Kujundžić, Anita Gambiraža Knez