Kako popularni društveni mediji utječu na mentalno zdravlje mladih | Profil Klett
Created by Bristekjegor - Freepik.com

Created by Bristekjegor - Freepik.com

24. svibanj 2017.

Kako popularni društveni mediji utječu na mentalno zdravlje mladih

Autor: Sana Perić

Istraživanje je pokazalo da četiri od pet najpopularnijih društvenih medija štete mentalnom zdravlju mladih te da je Instagram najštetniji! Snapchat, Facebook i Twitter također imaju negativan, a samo YouTube ima pozitivan učinak.

 

Instagram, Snapchat, Facebook i Twitter imaju negativan učinak na djecu i mlade jer mogu pogoršati njihovu zabrinutost oko tijela te nasilničko ponašanje, probleme sa spavanjem i osjećaje anksioznosti, depresije i usamljenosti.

Na mentalno zdravlje mladih ljudi najviše negativnog utjecaja ima upravo Instagram, fokusiran na sliku, jer kod korisnika produbljuje osjećaj neadekvatnosti i tjeskobe, probleme sa spavanjem, tjeskobu i osjećaj da nešto propuštamo.

 

Leži li odgovornost na samim medijima, koji bi trebali uvesti filtere i upozorenja, na roditeljima koji bi trebali ograničiti upotrebu društvenih medija kod svoje djece te na dionicima obrazovanja ili odraslima generalno, koji bi trebali mladima objasniti rizike njihovog online ponašanja? Više o tome pročitajte na sljedećoj poveznici, a u komentarima nam recite što vi mislite o tome?

 

Izvor.

 

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke
Zanima nas

Poezija je način stanovanja

Nedavno je održano 56. Goranovo proljeće, naša najstarija i najuglednija pjesnička manifestacija koja se svake godine otvara na rođendan Ivana Gorana Kovačića. Manifestaciju prati i natječaj za učenike osnovnih i srednjih škola, o čemu smo popričali s jednim od članova ocjenjivačkog odbora, našim uglednim pjesnikom Miroslavom Mićanovićem, koji osim toga sudjeluje i u radu LiDraNa.

Zanima nas

Clever Cubes - pametne kocke za pametnu nastavu engleskog jezika

Clever Cubes

Za naše vjerne korisnike pripremili smo set od 9 kocaka s čak 54 originalne ilustracije koje prikazuju stvari, likove, emocije, događaje, aktivnosti i mjesta.

 

Jednostavno bacite kockice, pustite mašti na volju i neka priča krene. Osmislite kakav će lik proći kakvu avanturu i koja je priča – bitno je tko, što, gdje, kako i zašto!

 

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja