Koja je vaša priča? | Profil Klett

17. svibanj 2018.

Koja je vaša priča?

Autor: Marta Užarević Vuksan

Natječaj Let’s Build a Story! osmišljen je kako bi kod učenika potaknuo kreativno izražavanje na stranom jeziku te razvoj zdravih čitalačkih navika.

Učitelji engleskog jezika bili su pozvani da mentoriraju svoje učenike od petih do osmih razreda dok prema likovnom predlošku grade svoje priče. Budne oči 194 mentora pratile su svoje kreativne učenike u stvaranju čak 474 originalne priče koje su pristigle na naš natječaj. 

Te nas brojke izuzetno vesele jer nam iznova govore da dječja mašta ne poznaje granice, kao ni volja, usmjerenost i entuzijazam učitelja! Upravo su mašta i entuzijazam jedni od najvažnijih sastojaka kako dobre priče, tako i inovativne i kvalitetne nastave.

učenici OŠ Rikarda Katalinića Jeretova iz Opatije
učenici OŠ Rikarda Katalinića Jeretova iz Opatije
Čitajmo da ne ostanemo bez riječi

 

O važnosti pripovijedanja bilo je riječ u našem ranijem članku, a kako nas čeka čitanje vaših priča, danas ćemo se osvrnuti na važnost čitanja. U studenome 2017. godine usvojena je Nacionalna strategija poticanja čitanja za razdoblje od 2017. do 2022. godine iz koje prenosimo:

 

Pripovijedanje ili naracija jedna je od temeljnih dimenzija ljudskog postojanja. Razumjeti sebe i svijet oko sebe znači moći razumjeti priču, u najširem smislu razumjeti tekst. Budući da čitanje nužno ima barem dvije dimenzije – intelektualnu (spoznajnu) i emocionalnu (doživljajnu) – ono ne unapređuje samo razumijevanje i kritički pristup životu, pojedincu i zajednici već pridonosi i cjelovitom osobnom razvoju. Užitak u čitanju u tome ime neizostavnu ulogu.

Odaberimo najbolje

 

Mi već uživamo čitajući priče pristigle na natječaj, a i vi možete ne samo uživati, nego i svojim glasom utjecati na ishod natječaja. Naime, uz stručni žiri, koji ćete uskoro moći upoznati u seriji intervjua, i vi možete odabrati i podržati svoje favorite. Priča s najvećim brojem vaših glasova, zajedno s 12 najboljih priča po stručnom sudu žirija, bit će uključena u zbirku priča, koja će u listopadu 2018. doći u ruke svakog učitelja engleskog jezika u Hrvatskoj, dok će digitalno izdanje biti dostupno na našim mrežnim stranicama.

 

Priče možete pronaći na sljedećoj poveznici.

 

Čitanje je važno da bismo odmorili svoje stavove, ponekad ogorčene na svijet i našli drugačiju valnu duljinu i povezali se s drugačijim svjetovima i ljudima, pa tako i osjećajima.

učenik 2. razreda strukovne trogodišnje škole; preuzeto iz Nacionalne strategije poticanja čitanja 2017. - 2022.

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Dan sigurnijeg interneta

Tijekom veljače i u našoj školi smo obilježili Dan sigurnijeg interneta. Želja nam je bila našim učenicima, nizom različitih aktivnosti, skrenuti pozornost na važnost sigurnog i odgovornog korištenja interneta i digitalnih tehnologija. Za potrebe sata razrednika učiteljica engleskog i talijanskog jezika Tina Parać izradila je prezentaciju o zaštiti osobnih podataka koju je podijelila kolegama.

eTwinning projekt „English Language Passport”

Učenici Osnovne škole „Josip Kozarac” Soljani, zajedno s nastavnicom engleskog jezika Adrijanom Roždijevac, obilježili su tijekom drugog polugodišta posebne datume i blagdane eTwinning projektom „English Language Passport”. U projektu je sudjelovalo 28 škola partnera iz 13 različitih europskih zemalja (Portugal, Španjolska, Slovenija, Ukrajina, Poljska, Češka, Grčka, Italija, Hrvatska, Armenija, Litva, Moldavija i Rumunjska).

We surfed, we found – November reading suggestions

Stigao nam je studeni sa svojim kratkim i hladnim danima – vrijeme savršeno za skrivanje ispod dekice uz šalicu čaja ili kave i čitanje. Zato su naši prijedlozi ovoga mjeseca puni novih tema, aktualnih sadržaja i korisnih poveznica koje možete proučiti iz topline svoga doma. Pogledajte što smo pripremili za vas.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Nina Rezo, (Daška Domljan)
udzbenik
Maja Oltran, Ivana Mesarić, (Daška Domljan)