Kreativna nastava u produženom boravku | Profil Klett

11. lipanj 2022.

Kreativna nastava u produženom boravku

Autor: Bojan Iličić

Aktivnosti povodom posebnih dana omogućuju učenicima da kroz igru, predavanja, radionice i digitalne obrazovne alate učenici stječu nova znanja i vještine.

Produženi boravak je poseban oblik odgojno-obrazovnog rada koji se organizira za učenike izvan redovite nastave (prema Pravilniku o organizaciji i provedbi produženoga boravka u osnovnoj školi). Rad u produženom boravku sastoji se od tri segmenta: učenje, ponavljanje i uvježbavanje sadržaja iz redovite nastave, aktivnosti za provođenje organiziranog vremena, te slobodne aktivnosti učenika. Kako bi aktivnosti provedene u organiziranom vremenu bile kvalitetne i tematski prilagođene učenicima uvelike nam pomažu posebni dani u godini. Obilježavanjem različitih posebnih dana na mjesečnoj bazi radi se planiranje i oblikovanje aktivnosti koje odgovaraju dobi učenika i njihovim mogućnostima.

Aktivnosti povodom posebnih dana omogućuju učenicima da kroz igru, predavanja, radionice i digitalne obrazovne alate učenici stječu nova znanja i vještine. Učenici se susreću s nepoznatim pojmovima, uče kako se snalaziti u nepoznatim situacijama i kako se nositi s osjećajima. Omogućuju im istraživanje svijeta oko njih, senzibiliziraju ih za okolinu koja ih okružuje, prihvaćanje različitosti i pomaganje kroz volonterski rad.

Obilježavajući posebne dane u godini u razredu stvorili smo bogatu kolekciju digitalnih materijala koja je javno podijeljena kroz rad grupe Kreativna nastava. Digitalni materijali posebnih dana služe učiteljima kao inspiracija u njihovom radu, a ujedno i roditeljima koji mogu pratiti rad učenika.

Kreativna nastava – facebook: https://www.facebook.com/groups/1993135730797577

Kreativna nastava – Wakelet: https://wakelet.com/@Kreativna_nastava_Bojan_Ilicic

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Zatresle se ruke

Zašto je učenica Tonka Bukulin osvojila nagradu na međunarodnom likovnom natječaju? Ne propustite pročitati ovu pjesmu - ganutljivu, nježnu, promišljenju, toplu, ljudsku. Neprocjenjivo je pročitati pjesmu u kojoj jedno dijete pronicljivo i vješto riječima dočarava ono što je oku nevidljivo.

Čudo japanskoga školskog sustava

Koliko vam vremena treba da pomnožite 21 puta 13? Jedna minuta, vjerojatno. A koliko za 123 puta 321? Više od minute, sigurno. Međutim japanska su djeca sposobna to riješiti u trenutku, pomoću nekoliko redaka. Svako dijete to može čak i petogodišnje. Oni ne uče brojeve napamet. Umjesto toga, crtaju i igraju se.

Pitate se kako je to moguće.

Moguće je zato što se nastava u toj zemlji usmjerava na kvalitetu poučavanja, a ne na kvantitetu.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
radni udžbenik hrvatskoga jezika za četvrti razred osnovne škole, 1.dio
udzbenik
Danijela Janda Abbaci, Ksenija Ćosić, Nada Hižak, Edita Sudar
udzbenik
Željkica Mamić, Ana Janković, Ružica Ambruš Kiš
udzbenik
Vesna Budinski, Katarina Franjčec, Saša Veronek Germadnik, Marijana Zelenika Šimić, Ivana Lukas