Pripovjedačica bajki i priča u OŠ dr. Mate Demarina u Medulinu | Profil Klett

03. prosinac 2016.

Pripovjedačica bajki i priča u OŠ dr. Mate Demarina u Medulinu

Autor: Maja Jelić Kolar

Ako ste se ponekad pitali kako bi danas bilo poslušati bajke i prisjetiti se dana kada ste pomno pratili svaki pokret lica i slušali svaku riječ dok su vam roditelji pričali priče, pročitajte iskustvo publike Jasne Held koja je gostovala u
OŠ dr. Mate Demarina u Medulinu u studenom 2016.

Jasna Held, pripovjedačica bajki i priča za djecu i odrasle, u tri je dana održala deset predstava za gotovo sva odjeljenja škole. Za učitelje i stručne suradnike održala je i radionicu o pripovijedanju.

Kako se vještina govora u današnje vrijeme sve više smanjuje, a umjetnost pripovijedanja gubi, tako je slušanje bajki uživo svim slušateljima predstavljalo velik užitak.

Gđa Held je u deset predstava ispripovijedala dvadesetak različitih narodnih bajki, vodeći računa da budu primjerene uzrastu učenika. Tijekom pripovijedanja publika ju je napeto slušala, da bi na kraju često tražili još. Učenici su joj postavljali i puno pitanja, a najčešća su: "Kako ste naučili tako lijepo pripovijedati?" te "Kako ste zapamtili sve te bajke?" Često su se čuli i spontani komentari: "Sviđaju mi se bajke koje ste pripovijedali.", "A je li to sve istina?" te "Kada ćete nam opet doći?"

Sa željom da nam se vrati što prije, pažljivi slušatelji bajki zahvalili su svojoj gošći i ispratili je burnim pljeskom.

Galerija: 

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Pet najboljih izvora za učenje geografije

Na koje sve načine učitelj geografije može poučavati svoje učenike geografskim vještinama i znanjima? Koji su najbolji izvori i materijali pomoću kojih učitelj može osmisliti zanimljivu i korisnu nastavu geografije? Koji oblici IKT-a su najučinkovitiji u nastavnom procesu? Zanimljive i konkretne odgovore na ova pitanja donosi australski učitelj geografije Keith Heggart iz Sydneya.

Ekološka poruka u boci

tNeki naslov blablabla

Svake godine 5. lipnja obilježava se Svjetski dan zaštite okoliša. Uz industrijske zagađivače vode, tla i zraka, veliki je izazov zbrinjavanje otpada. Kako bismo što uspješnije spriječili negativan utjecaj otpada na okoliš, naša je uloga odvajanje u svrhu recikliranja. Ekonomski rast iskušava granice ekologije i očuvanja okoliša te pred ljude postavlja ideju održivog razvoja kao mogućnost očuvanja svijeta za buduće generacije.

Aktivna učionica

Većina osnovnoškolske djece provede prosječno 70 posto svojeg vremena u učionici sjedeći. Štoviše, i izvan učionice opao je broj učenika koji pješače do škole dok, istodobno, sve veći broj provodi više vremena pred zaslonima. Djeca u dobi od pet do šesnaest godina danas provode prosječno šest i pol sati pred zaslonima u usporedbi s oko tri sata u 1995. godini.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Dragica Dragica Dujmović-Markusi, Terezija Pavić-Pezer
udzbenik
Hans Christian Andersen
udzbenik
Danijela Janda Abbaci, Ksenija Ćosić, Nada Hižak, Edita Sudar
udzbenik
Maja Oltran, Ivana Mesarić, (Daška Domljan)