Petar Pan – čitaj svaki dan! | Profil Klett

04. travanj 2022.

Petar Pan – čitaj svaki dan!

Autor: Iva Zeljko

Vesela učenička skupina dobro zna da čitanje smiruje, proširuje znanje, obogaćuje rječnik. U mom 3. A razredu čitanje je svakodnevna aktivnost. Svaki dan, učenici provode vrijeme čitajući.

Zajedno čitaju zabavne i poučne knjige, lektirne naslove te popularne tekstove. Proučavaju, istražuju i pronalaze tekstove koji nadopunjuju nastavni program, te na taj način, nenametljivo i tiho, kod učenika izgrađujemo kritičko promišljanje, empatiju, toleranciju te čitav niz pozitivnih karakteristika.

Svakako naglašavamo važnost samostalnog čitanja kao forme koja je potrebna za razvoj kritičkog promišljanja i kreativnosti kod svakog pojedinca. Nakon zajedničkog čitanja učenici uvijek jedni drugima prepričaju pročitano, zapišu misao koja im se najviše svidjela, te tekst poprate ilustracijom.

Ovim filmom željeli smo motivirati i druge učenike na čitanje. Nastojali smo prenijeti naš entuzijazam i kreativnost koju dugujemo čitanju na druge učenike i pokazati s koliko veselja pristupamo svakoj knjizi koju uzmemo u ruke. U ovome slučaju to je bio Petar Pan.

 

 

Projekti su sastavni dio rada u produženom boravku. Prije nego započnemo kreativnu realizaciju projekta proučavamo literaturu koja nam pomaže da ga što bolje provedemo. Neki od projekata koje smo proveli su Sunčev sustav, Planet Zemlja – naš planet, Naše tijelo (organski sustavi i organi), Vuna – od runa do vune, Heklanje, Jabuke, itd.

Uistinu, mogu sa sigurnošću reći da djeca koja čitaju, postaju ljudi koji misle!

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Knjiga kao lijek

U početku bijaše riječ. Iz riječi izrasla knjiga. I tako dalje i tako dalje. Nije mi stoga lako gledati kako knjiga polako gubi svoju ulogu u društvu i životu. Popularne su prečice do znanja, a knjiga zahtijeva vrijeme i pozornost. To su vrijeme i pozornost baš ono u čemu danas najviše oskudijevamo.

Čudo japanskoga školskog sustava

Koliko vam vremena treba da pomnožite 21 puta 13? Jedna minuta, vjerojatno. A koliko za 123 puta 321? Više od minute, sigurno. Međutim japanska su djeca sposobna to riješiti u trenutku, pomoću nekoliko redaka. Svako dijete to može čak i petogodišnje. Oni ne uče brojeve napamet. Umjesto toga, crtaju i igraju se.

Pitate se kako je to moguće.

Moguće je zato što se nastava u toj zemlji usmjerava na kvalitetu poučavanja, a ne na kvantitetu.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Sanda Marjanović
udzbenik
Ivanka Kordić, Minja Ljubomira Kolak
udzbenik
Kristian Novak, Doroteja Vojedilov
udzbenik
Ružica Ambruš Kiš, Ana Janković, Željkica Mamić