Pitam istražujem doznajem | Profil Klett

Pitam istražujem doznajem

kutija

Priroda i društvo 1

Istraži
kutija

Priroda i društvo 2

Istraži
kutija

Priroda i društvo 3

Istraži
kutija

Priroda i društvo 4

Pitati srcem. Istražiti umom. Doznati hrabrošću.

Didaktički materijalkomSvrha materijalaIshodi (PID)
3 D model ljudskoga tijela1

Učenici prvi puta na svom modelu mogu proučiti  i pravilno složiti unutarnje organe, imenovati sustave organa, uočavati proporcije i povezanost organa u organizmu.

A.4.1., B.4.1., A.B.C.D.4.1.
Geografska karta PIŠI-BRIŠI1

Omogućuje označavanje udaljenosti, grupiranje reljefnih oblika, isticanje pojmova, spajanje zemljinih oblika, izdvajanje geografskih posebnosti, uočavanje odnosa veličina te zaključivanje o reljefnim obilježjima.

A.4.3., B.4.3., B.4.4., C.4.3., A.B.C.D.4.1.
Pametna narukvica1

Učenik će pratiti osobnu aktivnost te njezin utjecaj na rast i razvoj organizma kao cjeline, ali i pojedinačnih sustava organa. Moći će pratiti načine pretvorbe energije te povezanost energije u procesu rasta i razvoja organizma.

B.4.1., D.4.1., A.B.C.D.4.1.
Vrećica sa zatvaračem1

Idealna je za provođenje pokusa tijekom kojega će učenici spoznati način nastajanja prirodnih pojava u procesima u prirodi.

B.4.2., D.4.1., A.B.C.D.4.1.
Interaktivno recikliranje otpada1

Učenici će bilježiti vrste otpada namijenjenog recikliranju te zorno uočiti uspješnost u toj aktivnosti.

B.4.1., A.B.C.D.4.1.
Prozirna čaša za sadnju1

Služi za provođenje pokusa te uočavanje rasta biljke i imenovanje njezinih dijelova. Temeljem uočenoga učenici će govoriti o važnosti uvjeta života na rast i razvoj biljke.

B.4.1., B.4.2., D.4.1., A.B.C.D.4.1.
Sjeme graha za sadnju1

U procesu sijanja i rasta biljke učenici će uočavati i pratiti rast graha. Zapisivat će, crtati, bilježiti i zaključivati o uvjetima života i dijelovima nove biljke.

B.4.1., B.4.2., D.4.1., A.B.C.D.4.1.
Plava boja za izvođenje pokusa1

Služi za zornije uočavanje dijelova pokusa. Učenici će bojiti vodu te tako pratiti njezino gibanje oponašajući uvjete u prirodi.

B.4.2., A.B.C.D.4.1.
Marker PIŠI-BRIŠI1

Omogućuje višestruko iskorištavanje interaktivnog plakata za recikliranje otpada. S pomoću markera učenici će moći funkcionalno upotrebljavati geografsku kartu te se njome smislenije služiti.

A.4.3., B.4.1., B.4.3., B.4.4., C.4.3., A.B.C.D.4.1.
Trokut raznostranični1

Neizostavno pomagalo za razne aktivnosti. Pomoći će učeniku u realizaciji zadataka na geografskoj karti, kao i u matematičkim aktivnostima.

A.4.3., B.4.3., B.4.4., C.4.3., A.B.C.D.4.1.
Trokut istostranični1

Neizostavno pomagalo za razne aktivnosti. Pomoći će učeniku u realizaciji zadataka na geografskoj karti, kao i u matematičkim aktivnostima

A.4.3., B.4.3., B.4.4., C.4.3., A.B.C.D.4.1.
Selotejp1

Učeniku će biti koristan prilikom provođenja pokusa, ali i drugih aktivnosti tijekom nastavnog procesa.

A.B.C.D.4.1.

Često postavljana pitanja