OŠ Frana Galovića, Zagreb-Sloboština | Profil Klett

OŠ Frana Galovića, Zagreb-Sloboština

Likes: 
1

Projektna ideja temelji se na inkluziji ekologije i IKT tehnologije te kako učenici svojim djelovanjem mogu nešto promijeniti, za početak u svojoj školi i školskom dvorištu. Jedan od većih problema u našem kvartu u Zagrebu jest otpad pa bi se jedan dio projekta bavio smanjenjem količine otpada u školskom dvorištu. Vjerujem da dosta europskih škola ima također isti problem pa bismo sa njima ostvarili suradnju u zajedničkom djelovanju. Neki od aspekata projekta bili bi: izrada interaktivne karte školskog dvorišta, markiranje kanti za smeće pomoću microbita, fotografiranje i izrada video uradaka, procjena o nedostatku kanti za smeće, procjena o primjerenosti postojećih kanti za smeće, markiranje kontejnera za odvajanje otpada, uključivanje lokalne zajednice u rješavanje problema, čišćenje školskog dvorišta, edukacija učenika o primjerenom vladanju otpadom i o posljedicama neprimjerenog vladanja otpadom, anketa među učenicima i stanovnicima lokalne zajednice, izrada prezentacija za edukaciju, videokonferencije sa školama partnerima, izrada zajedničkog panoa. Važno je da se učenici sudionici međusobnu upoznaju, da spoznaju nove kulture i školske sustave i jačaju vještine korištenja stranog jezika (engleskog jezika), a nadasve je važna edukacija učenika o korištenju IKT alata s kojima se do sada nisu susretali. Ukoliko bi edukacija izostala moglo bi djelovati demotivirajuće na njihovu uključenost u projekt.
Sljedeći korak u otkrivanju školskog okoliša je bioraznolikost i važnost biljaka u školskim prostorijama pa bismo uz postojeće biljke kojih ima mnogo krenuli i sa vertikalnim vrtovima u čemu bi nam programirano zalijevanje biljaka bilo od velike važnosti.
Isto tako važno je da učenici spoznaju ekološke probleme u svojim lokalnim zajednicama pa će jedan dio projekta biti posvećen upravo prezentiranju ekoloških problema u pojedinoj zemlji sudionici projekta. ETwinning platforma bila bi odlična podrška za sve aktivnosti koje bi učenici provodili, od samog upoznavanja pa sve do postavljanja fotografija, video uradaka, prezentacija i ostalih radova vezanih uz projekt.

Opišite nam kako je protekla provedba projekta: 

-

Priložite fotografije, video ili Powerpoint prezentaciju provedbe projekta: 
Blaženka Jurić - Mrša
Melita Povalec