OŠ JOSIPA LOVRETIĆA, OTOK

21

Učenici četvrtih razreda naše škole su zasadili špinat u tri različite posude. Jedna posuda je povezana setom za navodnjavanje pomoću Micro:Bita, drugu su zalijevali učenici a u trećoj posudi su nabubrene sjemenke špinata bile bez navodnjavanja.

Opišite nam kako je protekla provedba projekta: 

Projekt je osmišljen kao suradnja učenika četvrtih razreda i učenika predmetne nastave. Učenici četvrtih razreda će sa svojim učiteljicama posijati špinat u tri posude te će pratiti brzinu klijanja i rasta špinata s obzirom na količinu vode.Učenici predmetne nastave će s učiteljicom informatike upoznati učenike četvrtog razreda sa sustavom navodnjavanja s micro bitom. Programirat će micro bit za navodnjavanje, pratiti njegov rad i korigirati program po potrebi.

Učenici će svakodnevno pratiti razvoj špinata te svoja zapažanja bilježiti. Učenici predmetne nastave će pratiti rad sustava za navodnjavanje i programirati količinu vlage u tlu.

Cilj projekta je ostvariti suradnju među učenicima razredne i predmetne nastave, razvijati kod učenika sposobnost promatranja,zaključivanja, mjerenja i bilježenja dobivenih podataka, poticati kod učenika svijest o njihovu okruženju i kako oni mogu utjecati na njega.

Aktivnosti

- učenici četvrtog razreda pripremiliposude i sjemenke špinata

- zasadili sjemenke špinata u tri posude

- postavili biljke na mjesto gdje ima dovoljno svjetlosti

- učiteljica informatike s učenicima predmetne nastave upoznala učenike sa setom za zalijevanje i micro bitom i spojila s posudom

- učenici procjenjivali količinu vlage u posudi koju su oni zalijevali 

- pratili što se događa s biljkom koju nisu zalijevali

- brojali listove, mjerili visinu biljke, okrenutost listova prema svjetlu

 

Zaključke projekta uz pomoć učenika predmetne nastave prikazali ppt prezentacijom.

 

Priložite fotografije, video ili Powerpoint prezentaciju provedbe projekta: 
ANICA NOVOSELAC
ANA ŠTAJMAHER