OŠ Klana

25

OŠ Klana u ovaj projekt namjerava uključiti učenike razredne i predmetne nastave. Učenici razredne nastave napravit će plakat o ljekovitim svojstvima mente i o njezinim vrstama primjene te će ga izložiti na školskom holu. Zatim će zasaditi sadnice mente te pratiti njihov rast i razvoj. Pritom će vodit dnevnik rasta biljaka te fotografirati sve etape razvoja.
Učenici viših razreda će programirati micro-bitove koji će mjeriti temperaturu zraka, vlažnost zemlje te zalijevati biljku.
Rezultate ovog projekta prezentirat će svim učenicima škole, a počastit će ih čajem/sokom od mente. Zatim ćemo učenike uz pomoć micro-bitova podijeliti u skupine. U skupinama će se natjecati u kvizu o menti, a odgovore će davati također uz pomoć micro-bitova. Za kraj će učenici na micro-bitovima napraviti „banner“ na kojem piše „menta“.

Opišite nam kako je protekla provedba projekta: 

Dok su učenici trećeg razreda sadili mentu te ju zalijevali uz pomoć micro:bita i na kraju dobili fini čaj, učenici šestog razreda su tražili osunčane i sjenovite dijelove u prirodi pomoću micro:bita te mjerili vlažnost zemlje i spašavali što više suhih biljki u prirodi uz pomoć sustava za navodnjavanje.

 

Učenici 3. razreda najprije su se informirali o biljci koju su odlučili uzgajati. Naučili su koja su njezina ljekovita svojstva, u kojim proizvodima je najčešće nalazimo i sl. Također, informirali su se i o načinu uzgoja spomenute biljke. Nekoliko menti zasadili su u školski vrt, a jednu u teglicu. Biljke zasađene u vrtu ručno su zalijevali, dok je onu u teglici zalijevao micro-bit. Nakon što su se biljke razrasle, učenici su napravili čaj od svježe i sušene mente.

 

Učenici 6. razreda koji slušaju Informatiku su kreirali program za micro:bit koji mjeri temperaturu, dnevno svjetlo, prikazuje strane svijeta te na poslijetku mjeri vlažnost zemlje i zalijeva ju ukoliko je suha. Sve je to napravljeno kao jedan program kao jedna stanica za praćenje uvijeta za život i orijentaciju u prirodi. Učenici su bili u ulozi profesora te pokazali ostalim učenicima koji ne idu na informatiku kako programirati svoj micro:bit. Na satu prirode, učenici su tražili sjenovita i osunčana mjesta te mjerili vlažnost zemlje i temperaturu zraka u hladu. Uz to, učenici su trčali po prirodi i spašavali što više biljki oko kojih se nalazila suha zemlja uz pomoć sustava za navodnjavanje te mjerili vlažnost zemlje prije i poslje navodnjavanja.

 

Čajem su se poslužili djelatnici i ostali učenici, a spašene biljke su nam još jednom zahvalile na dobro odrađenom poslu!

Priložite fotografije, video ili Powerpoint prezentaciju provedbe projekta: 
Maja Sanković
Andrija Novaković