OŠ Petar Zrinski Šenkovec, Čakovec

44

Želim stablo

OŠ „Petar Zrinski“ Šenkovec uključuje se u projekt „Želim stablo“ s učenicima prvog, četvrtog i šestog razreda u sklopu razredne nastave, informatike i geografije.
Za potrebe projekta promatrat ćemo dvije zasebne biljke. Jednu biljku zalijevat ćemo klasičnim načinom, jednom tjedno, dok će drugu biljku zalijevati microbit na temelju opreme za navodnjavanje. Prije provedbe projekta, učenici šestih razreda istražit će kolika je potrebna količina vode za odabranu biljku.
Cilj projekta je ustanoviti povezanost između vegetativnog razvoja biljke te točno određene količine vlage. Sve aktivnosti realizacije projekta, njihova provedba te krajnji ishod istraživanja učenici će zabilježiti te fotografijama i video uradcima popratiti rast i razvoj biljaka, a u konačnici izraditi video materijale koji će biti prezentirani na stranici naše škole.

Dokumenti: 
Opišite nam kako je protekla provedba projekta: 

PROVEDBA PROJEKTA

Profil Klett pokrenuo je projekt „Želim stablo“ kojim potiče sadnju biljaka.

Cilj projekta je razumjeti važnost koju zdravi okoliš ima u osiguranju dobrobiti pojedinca i zajednice. Kroz ovaj projekt učenici primjenjuju stečeno znanje i na praktičnom primjeru uočavaju važnost svjetlosti, topline i vode za razvoj biljke.

U projekt su se uključili 1. razred PŠ Žiškovec i učiteljica Mateja Levačić, 4.b razred i učiteljica Ladislava Šestak-Horvat, geografska grupa s učiteljicom Dunjom Novak i informatička grupa s učiteljicom Lidijom Matoša. Odabrali smo biljku nevena, posijali sjeme u kutijicama i pratili njegov rast i razvoj koristeći micro:bit koji će zalijevati biljku i mjeriti temperaturu i vlažnost tla.

Tijek aktivnosti:

  • INTERVJU S AGRONOMOM- ANJOM NOVAK
  • SIJANJE BILJKE NEVENA
  • PRESAĐIVANJE BILJKE NEVENA
  • IZRADA PROGRAMSKOG KODA ZA ZALIJEVANJE MICRO:BITOM
  • UKLJUČIVANJE SUSTAVA ZA ZALIJEVANJE BILJKE
  • PRAĆENJE RASTA I RAZVOJA BILJKE NEVENA
  • ZAVRŠNI RADOVI NAŠIH UČENIKA

 

ZAVRŠNI RADOVI NAŠIH UČENIKA

  • Učenici geografske grupe istraživali su uvjete potrebne biljci za njezin rast i razvoj te se napravili plakat o tome
  • Učenici 1. razreda kombiniranom su tehnikom vodenih boja i crnog flomastera naslikali cvijet nevena
  • Učenici 4. razreda su posijali  sjeme nevena te pratili njegov rast i razvoj
  • Informatička grupa je izradila program za zalijevanje biljke putem microbita. Na samom kraju izradili su kviz sa pitanjima vezanih uz biljku nevena
  • Učenici 1. i 4. razreda od starih su konzrva napravili teglice te su ih ukrasili salvetnom tehnikom. U njih su posadili biljku nevena i s nestrpljenjem čekaju Majčin dan kako bi svoje ukrašene teglice s biljkom mogli pokloniti svojoj mami

 

Priložite fotografije, video ili Powerpoint prezentaciju provedbe projekta: 
Lidija Matoša
Dunja Novak