OŠ Strahoninec

25

Već duže vrijeme razmišljamo o uređenju kutka u našoj školi u kojem bismo uzgajali aromatsko i začinsko bilje. Učenici svih uzrasta bi, prije svega, upoznali najčešće aromatične i začinske biljke, a kuharice bi ih mogle iskoristiti u pripremanju zdravih obroka. Prije nego krenemo u nabavku većih količina sjemenki i tla htjeli bismo prethodno, na manjem uzorku, ispitati koje je tlo i koja količina vlage najidealnija za klijanje, a kasnije i za rast biljke. Također nam je važno i odrediti vole li ove biljke veći ili manji intenzitet svjetlosti te podnose li propuh. Tako bismo mogli pronaći najidealnije mjesto gdje bismo držali i njegovali biljke. Također smo čuli da vrsta glazbe i njezina jačina utječu na rast biljaka, što nama zvuči nevjerojatno, stoga bismo htjeli pratiti i taj faktor te doći do novih spoznaja. Micro:bit bismo koristili u svim etapama našeg istraživanja, od praćenja vanjskih faktora do prikaza rezultata. U ovom projektu će učenici viših i nižih razreda u sklopu nastave prirode i biologije, engleskog jezika i informatike, izvannastavnih aktivnosti i satova razrednika brinuti o zasađenim biljkama i voditi dnevnike opažanja na hrvatskom i engleskom jeziku. Micro:bitovi će nam pomoći pri doziranju količine vode koje biljke dobivaju, mjerili bi količinu svjetla i puštali glazbu biljkama. Navedeni projekt mislimo ostvariti i na eTwinning platformi u sklopu našeg Erasmus+ projekta „Iskorak u budućnost“, a rezultate podijeliti na web stranici TwinSpace te na društvenim mrežama.

Opišite nam kako je protekla provedba projekta: 

Projekt smo provodili u razrednoj i u predmetnoj nastavi. Učenici su uz pomoć i vodstvo učiteljica posijali biljke, a zatim promatrali njihov rast uz različite aktivnosti:

  1. Pripremu učenika i materijala za rad.
  2. Sijanje biljaka i oslikavanje teglica.
  3. Programiranje Micro:bita i instalacija u tegle.
  4. Vođenje dnevnika o biljkama i praćenje njihova rasta.
  5. Istraživanje informacija o biljkama i kreiranje digitalnih sadržaja.
  6. Kreiranje i ažuriranje TwinSpace stranica u sklopu eTwinning projekta Future Schools 2018.
  7. Donošenje zaključaka i izrada završnih prezentacija.

Sve aktivnosti redovito smo objavljivali na eTwinning stranici projekta "Future Schools 2018" u sklopu našeg Erasmus+ projekta Iskorak u budućnost: 

Poveznice za predmetnu nastavu: https://twinspace.etwinning.net/60289/pages/page/355395

  1. aktivnost: sijanje sjemenki: https://twinspace.etwinning.net/60289/pages/page/355397
  2. aktivnost: dnevnik opažanja: https://twinspace.etwinning.net/60289/pages/page/360250
  3. aktivnost: sve o začinskim biljkama: https://twinspace.etwinning.net/60289/pages/page/360257
  4. aktivnost: Microbit: https://twinspace.etwinning.net/60289/pages/page/360258
  5. aktivnost: Engleski jezik i biljke: https://twinspace.etwinning.net/60289/pages/page/392239
  6. aktivnost: Zaključak: https://twinspace.etwinning.net/60289/pages/page/392288

Poveznice za razrednu nastavu: https://twinspace.etwinning.net/60289/pages/page/355147

  1. aktivnost: predstavljanje projekta: https://twinspace.etwinning.net/60289/pages/page/355159
  2. aktivnost: oslikavanje teglica: https://twinspace.etwinning.net/60289/pages/page/355160
  3. aktivnost: sijanje: https://twinspace.etwinning.net/60289/pages/page/355165
  4. aktivnost: izrada stripa: https://twinspace.etwinning.net/60289/pages/page/355167
  5. aktivnost: dnevnik praćenja: https://twinspace.etwinning.net/60289/pages/page/367177
  6. aktivnost: Projekt u 4.b: https://twinspace.etwinning.net/60289/pages/page/366341
  7. aktivnost: Microbit: https://twinspace.etwinning.net/60289/pages/page/370327

Završna prezentacija za razrednu nastavu je u privitku, a završna prezentacija za predmetnu nastavu na gornjem linku pod Zaključak i ovdje ugrađena:

Učiteljice: Tea Horvatić i Vesna Mikulić za predmetnu nastavu

i Petra Žganec i Desanka Jelenić za razrednu nastavu

Priložite fotografije, video ili Powerpoint prezentaciju provedbe projekta: 
Petra Žganec
Tea Horvatić