Matematika 8

Povratak na pregled predmeta

Matematika 8

Back4. tjedan od 27. travnja – 3. svibnjaNext

Vrednovanje u nastavi matematike je IZZI

 

Nakon četiri tjedna škole na daljinu, na red dolazi vrednovanje. Svoja iskustva u nastavi matematike na daljinu s nama je podijelila učiteljica Magdalena Mikulić, kao i korisne savjete i prijedloge. Otkrijte kako možete kreativno ispitati učenike tako da i vrednovanje bude IZZI.

Webinar 

Kako zainteresirati darovite učenike – mogućnosti rada na daljinu

U novonastalim okolnostima nastave na daljinu svi se susrećemo s različitim izazovima, kako učenici, tako i učitelji. Neki se učenici odlično snalaze u virtualnom okruženju, ali ima i onih kojima unutarnja motivacija nije na zadovoljavajućoj razini. Kako pokrenuti „spavače“, a istodobno zadovoljiti potrebe znatiželjnih i darovitih učenika? Kako izbjeći učiteljevo višesatno pripremanje materijala? Kako vrednovati naučeno kod učenika? Ovo su neka od pitanja na koja će voditeljica pokušati odgovoriti tijekom webinara.

Vrednovanje u matematici – savjeti i primjeri

Kako iskoristiti digitalnu tehnologiju za vrednovanje i davanje povratnih informacija učenicima? Ne samo sada, u ovim okolnostima, nego i u redovitoj nastavi. Možda i najveći izazov u nastavi na daljinu jest pronaći optimalan način vrednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća, onaj koji će odgovarati podjednako i učenicima i učitelju.

Matematika na daljinu uz GoFormative

 

U šarolikom izboru različitih digitalnih alata izazov je pronaći alat koji će u sebi objediniti puno mogućnosti, ali da i dalje ostane jednostavan i pristupačan učenicima.

U ovom webinaru predstavit ćemo alate Testmoz i Formative te pokazati kako s pomoću njih izraditi kvizove i provjere za one učenike koji se najslabije snalaze u virtualnom okruženju. Objasnit ćemo i kako nastavni listići, koje možete pronaći na portalu Profil Kletta, uz nekoliko intervencija mogu postati interaktivni.

 

Tijek webinara:

1. Uvod – (zašto Testmoz i Formative)

Potraga – kako učenje na daljinu učiniti zabavnim

Kako učenike privući da na njima zanimljiv i dinamičan način provježbaju sadržaje matematike? Uz potragu za skrivenom sličicom i porukom! Još ako im je zadatak da na kraju uspješne potrage sličicu s porukom pošalju vama osobno, to će im biti još veći izazov!