AD HOC TURNIR U RIJECI | Profil Klett

Prvo mjesto – Meštri

06. veljača 2017.

AD HOC TURNIR U RIJECI

avatar
Autor: Gordana Ljubas

Debata je raspravljačka natjecateljska aktivnost u kojoj se razvijaju komunikacijske i govorničke vještine te kritičko mišljenje. 

U debati se uči uvažavati sugovornika, uči se timskomu radu i razvija se tolerancija. Sve sam to željela potaknuti kod svojih učenika, stoga smo početkom školske godine uz veliku pomoć Darije Jeger, jedne od trenerica Hrvatskoga debatnog društva, pokrenuli Debatni klub Meštri.

 

 

Drugo mjesto – SSK 1
Početci

U listopadu smo na jednodnevnom seminaru u OŠ Zapruđe učili o osnovama debate. U studenom smo sudjelovali na prvom turniru sezone u OŠ Špansko Oranice te u Rijeci na drugome turniru.

Drugi osnovnoškolski turnir u šk. god. 2016./2017. održao se 21. siječnja 2017. u OŠ Vežica u Rijeci. Organizator turnira i ovaj je put bilo Hrvatsko debatno drštvo. Prvi je turnir bio na pripremljenu, unaprijed zadanu  tezu, a ovaj je bio AD HOC što znači da su debatanti tezu dobili samo 45 minuta prije same debate kao i stranu (afirmaciju ili negaciju) koju trebaju zastupati. Za tezu su se pripremali sami, bez pomoći mentora, knjiga ili moderne tehnologije.

Turnir se sastojao od tri kola na tri različite teze: Društvene mreže koje se baziraju na razmjeni fotografija imaju više prednosti nego mana, Zoološke vrtove treba zabraniti te Kim Kardashian dobar je primjer mladima.

U Rijeku je stigla 21 debatna ekipa, tj. 63 debatanta. Većina njih bila je iz Zagreba, a pridružili su im se i klubovi iz Zaprešića, Matulja i Rijeke.

 

Govornice turnira Cora, Gabrijela i Anđela
Rezultati

Rezultati nakon tri kola bili su sljedeći: u ekipnome dijelu prva je ekipa Meštri, drugi su SSK 1, a treći su Matulji 2.

Prvo mjesto u individualnoj kategoriji pripalo je Cori Borković (Meštri), drugo Gabrijeli Papec (Prudje 1), a treće Anđeli Jakiši (Meštri).

Debatanti se već pripremaju za sljedeće natjecanje – županijsko na kojem će debatirati u šest kola. Dva su na AD HOC teze, a četiri na već pripremljenu tezu: Treba uvesti minimalne kvote na broj žena u Hrvatskom saboru.

Čestitke svima na sudjelovanju i rezultatima postignutim na ovome turniru i sretno na županijskom natjecanju!

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Izrada zadataka u nastavi hrvatskog jezika

Suvremeni kurikulum obuhvaća odgojno-obrazovne ishode učenja, sadržaj učenja, uvjete učenja i poučavanja te kriterije vrednovanja odgojno-obrazovnih ishoda učenja. Ti se tzv. provedbeni ciljevi učenja operacionaliziraju tako da se mogu opažati i procjenjivati odnosno vrednovati. Kako nastaju ispiti znanja otkrijte u tekstu korak po korak.

 

Pet koraka do istine (eTwinning projekt) – dobrobit projekta na razvoj medijske pismenosti učenika OŠ Petra Zrinskog

Postavlja se pitanje kako znati što je dobro i točno u tim izvorima znanja, odnosno kako prepoznati, prevenirati i spriječiti ono negativno što može utjecati na učenike, ali i na nas odrasle. Učitelji znaju da je još davno “veliki” češki pedagog, Jan Komenský potaknuo razvoj odgoja i školstva, uveo u školske sustave načela zornosti, postupnosti, svjesnosti i sustavnosti te se zauzimao za nastavu na materinskom jeziku.

Mjesec hrvatskog jezika u Osnovnoj školi Blaža Tadijanovića

Povodom Mjeseca hrvatskoga jezika u Osnovnoj je školi ''Blaž Tadijanović'', Slavonski Brod, održana Književna večer pod motom ''Pjesnik se rađa, a zaljubljenik u poeziju postaje''. Ovu su književnu večer organizirale učiteljice Marina Krijan (učiteljica razredne nastave) i Zdravka Čuljak (učiteljica hrvatskog jezika i književnosti). Gost večeri bio je autor zbirke pjesama Zrno pijeska, Željko Krijan. Ta je zbirka pjesama predstavljena 2017.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Vesna Čondić, Anita Poslon
udzbenik
Mirjana Bogdanović, Vedrana Močnik
udzbenik
Vesna Budinski, Marina Diković, Gordana Ivančić, Saša Veronek Germadnik
udzbenik
Ela Družijanić Hajdarević, Gordana Lovrenčić-Rojc, Zorka Lugarić, Valentina Lugomer