eTwinning projekt „English Language Passport” | Profil Klett

25. svibanj 2022.

eTwinning projekt „English Language Passport”

Autor: Franka Palada

Učenici Osnovne škole „Josip Kozarac” Soljani, zajedno s nastavnicom engleskog jezika Adrijanom Roždijevac, obilježili su tijekom drugog polugodišta posebne datume i blagdane eTwinning projektom „English Language Passport”. U projektu je sudjelovalo 28 škola partnera iz 13 različitih europskih zemalja (Portugal, Španjolska, Slovenija, Ukrajina, Poljska, Češka, Grčka, Italija, Hrvatska, Armenija, Litva, Moldavija i Rumunjska). Cilj projekta je bio obilježiti posebne dane koristeći engleski jezik kroz različite aktivnosti i suradnju s ostalim učenicima u projektu i na taj način razvijati četiri jezične vještine (slušanje, govorenje, čitanje i pisanje), ali i upoznati gradove, države, znamenitosti i poznate osobe škola partnere, kao i koristiti različite IKT alate.

 

 

Projekt je bio podijeljen u četiri „putovanja”, odnosno modula, a u prvom modulu učenici su tijekom siječnja imali zadatak predstaviti svoju državu, grad i školu. Naši učenici su izradili turistički vodiču u Canvi u kojem predstavljaju svoje selo Soljane i najvažnije znamenitosti u njemu. Učenici su našu školu predstavili izradom prezentacije u Book Creatoru, koju možete pogledati na ovoj poveznici https://bit.ly/OSSoljani.

 

Kako bi predstavili sebe, ali i bolje upoznali ostale učenike u projektu, učenici su imali zadatak u Mentimeteru upisati tri riječi koje ih najbolje opisuju i izraditi putovnice s osnovnim podacima o sebi koje su željeli podijeliti s ostalim učenicima. Naši učenici su odlučili putovnice izraditi u Book Creatoru, a svoje slike, odnosno avatare, u aplikaciji Bitmoji. Možete ih pogledati na ovoj poveznici: https://bit.ly/PupilPassportsSoljani.

 

Kako bi uopće mogli započeti putovanje po Europi i upoznavanje drugih zemalja, učenici su nakon putovnica imali zadatak izraditi i ukrcajnu propusnicu („boarding pass”) u digitalnom obliku koja je usko povezana s temom projekta. Nakon što su prikupljene sve ukrcajne propusnice, učenici su glasali za najbolju, a nju su izradili učenici iz škole u Portugalu. Sve radove koji su poslani na glasanje možete pogledati na ovoj poveznici: https://www.yumpu.com/en/document/read/66412192/boarding-pass-voting.

 

11. siječnja svake godine obilježava se Svjetski dan zahvalnosti („International Thank You Day”), pa su učenici imali zadatak napisati na čemu su sve zahvalni u životu. Na temelju objavljenih radova svih učenika u projektu, zaključili smo da su svi učenici najviše zahvalni za svoje obitelji, prijatelje i domove u kojima žive.

 

Tijekom veljače i drugog modula učenici su projektnim aktivnostima obilježili Dan sigurnijeg interneta („Safer Internet Day”) i Valentinovo („St. Valentine's Day”). Učenici su učili i raspravljali o pozitivnim i negativnim stranama korištenja interneta, igrali igre i kvizove o sigurnosti na internetu, raspravljali na forumu o korištenju interneta s ostalim učenicima u projektu, a potom su izradili umne mape i plakate sa savjetima kako ostati siguran online koristeći alate Coggle i Canva. U Mentimeteru su imali zadatak opisati što su za njih sigurnost i sreća, a za veliku većinu učenika u projektu to su obitelj, prijatelji, dom, kućni ljubimci, škola, slušanje glazbe i igranje raznih sportova. Kako bi pokazali što su naučili u ovom modulu, učenici su imali zadatak i izraditi digitalne edukativne materijale o sigurnosti na internetu za koje su naši učenici koristiti Wordwall i Kahoot. Radove svih škola partnera možete pogledati na ovoj poveznici: https://padlet.com/vanda_nunes_etw/gmqgalpdlg78uew5.

 

Valentinovo je obilježeno izradom recepta za prijateljstvo i oblaka s riječima u koje su učenici upisali riječi i izraze koje za njih predstavljaju prijateljstvo i osobnosti pravog prijatelja, a koristili su Canvu i Word Art. Ono što je zajedničko svim receptima za prijateljstvo ostalih škola partnera su glavni „sastojci”, a to su ljubav, povjerenje, iskrenost, podrška, poštovanje, dobrota i strpljenje. Radove naših učenika, kao i svih ostalih učenika u projektu možete pogledati na ovoj poveznici: https://www.flipsnack.com/56CE88BA9F7/friendship-recipes.html.

 

Treći modul, u ožujku, je bio posvećen obilježavanju Međunarodnog dana žena („International Women's Day”), 8. ožujka, a učenici su kao glavni zadatak morali izabrati poznate žene iz svoje države i države koja ne sudjeluje u projektu i predstaviti ih kratkom biografijom. Naši učenici su izabrali napisati PowerPoint prezentacije o Mariji Jurić Zagorki, Anici Kostelić i Helen Keller, ženama koje su svojim radom, trudom i talentom ostavila značajan trag u povijesti. Dodatne digitalne edukativne materijale o poznatim Hrvaticama, kao i ostalim ženama svijeta, možete pogledati na ovoj zajedničkoj Padlet stranici: https://padlet.com/vanda_nunes_etw/o2bh6oner5s8cm8m .

 

Učenici su putem Mentimetera i foruma na TwinSpaceu raspravljali o značajnim povijesnim događajima koji su izmijenili tok povijesti, a većina se slaže da su to bili Prvi i Drugi svjetski rat, COVID-19 pandemija i nekolicina izuma i otkrića, kao što su internet, kotač, penicilin i struja (električna energija). Na kraju mjeseca, učenici su imali zadatak izraditi pozivnicu za uskršnji lov na pisanice („Easter egg hunt”), a radove svih škola partnera možete pogledati na ovoj poveznici https://pt.slideshare.net/secret/6aCFFmY5VX7yRQ .

 

Zadnji modul je odrađen tijekom travnja kada smo obilježili Međunarodni dan kulturne baštine („World Heritage Day”) koji se obilježava svake godine 18. travnja, a za koji su naši učenici izradili e-knjigu u Book Creatoru (https://bit.ly/WorldHeritageDaySoljani) u kojoj su predstavili Plitvička jezera, Dioklecijanovu palaču u Splitu i Taj Mahal u Indiji, koji se nalaze na UNESCO-voj listi zaštićene svjetske kulturne baštine. Ako želite putovati po Europi i svijetu i razgledati zanimljive spomenike i predivne prirodne ljepote, obavezno posjetite našu zajedničku Padlet stranicu sa svim prezentacijama i dodatnim digitalnim edukativnim materijalima na ovoj poveznici: https://padlet.com/vanda_nunes_etw/7r1jbd4au3db1mn7

 

Kako bismo zaokružili cijeli projekt svi učenici i učitelji su proveli evaluaciju projekta te ga pozitivno ocijenili sa željom za sudjelovanjem u novim eTwinning projektima iduće nastavne godine, a najdraže aktivnosti su im bile izrada putovnica, i zadatci vezani uz Uskrs i Međunarodni dan žena.

 

Učenicima su dodijeljene i potvrde za aktivno sudjelovanje u projektu, a sav njihov trud i rad na izradi projektnih aktivnost možete pogledati u ovom videu: https://adobe.ly/3z0TVeO, kao i na Padlet stranici projekta: https://bit.ly/ELP-Soljani.

 

Veselimo se novim eTwinning projektima!

Autor: Adrijana Roždijevac, prof. engleskog jezika i filozofije, učitelj mentor

Osnovna škola „Josip Kozarac” Soljani

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

eTwinning projekt „My Grade 4”

Sa željom da učenje engleskog jezika svojim učenicima postane što zanimljivije, učiteljice Susana Aleixo iz portugalske škole Agrupamento de Escolas Latino Coelho, Lamego, i Tina Parać iz OŠ kneza Trpimira, Kaštel Gomilica, pokrenule su još jedan u nizu eTwinning projekata.

 

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
L. Prodromou , P. Prodromou , A. Cowan
udzbenik
Mirta Jelenc Župan, Vida Lukić, Jasna Pavuna
udzbenik
Ira Raše, (Ankica Knezović)