28. rujan 2017.

Europski dan jezika

Autor: Doroteja Vojedilov

Svi mi „ljubitelji“ i poznavatelji stranih jezika, ponosni smo što imamo svoj dan u godini: 26. rujna slavi se Europski dan jezika. Teacheri i teacherice, Lehrer i Lehrerinnen uglavnom taj dan obilježe u učionici sa svojim učenicima kako bi ukazali na važnost poznavanja stranih jezika.

Ove godine Osijek je odlučio ovaj dan obilježiti javno i na nešto višoj razini. U manifestaciji obilježavanja Europskog dana jezika, koji se održao u osječkoj Tvrđi, sudjelovalo je 12 osnovnih i srednjih škola. Učenici, nastavnici i slučajni prolaznici  uživali su u specijalitetima raznih europskih kuhinja, rješavali križaljke, razmjenjivali najdraže riječi na stranom jeziku te slušali kraće koncerte koje su pripremili učenici i njihovi nastavnici. Našu školu predstavljali su učenici 6.c razreda koji su za sve posjetitelje našeg štanda pripremili zanimljivu igricu. Posjetitelji su bacali kocku i na taj način dobili određenu rečenicu koju su trebali reći na što više jezika. Kao nagradu za trud dobili su letak s tom istom rečenicom, ali na više europskih jezika.

 

Osim toga, naši učenici su ohrabrivali posjetitelje da riješe kviz, koji možete preuzeti ovdje, a točno rješenje kviza otkrilo je najčešće korištenu imenicu u engleskom jeziku (a koja je to – otkrit ćete ako i sami riješite kviz u prilogu).

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Europski tjedan programiranja u OŠ Strahoninec

Učiteljice Tea Horvatić i Snežana Nedelkovska stručno su se usavršavale u slopu Erasmus+ KA1 projekta “Iskorak u budućnost” OŠ Strahoninec na Malti te su nakon toga, u sklopu nastave engleskog i njemačkog jezika uspješno organizirale Code Week aktivnosti, povodom europskog tjedna programiranja. Više o njihovom iskustvu te o digitalnim kompetenicijama općenito možete saznati u članku.

Ishodi učenja stranih jezika u Školi za život u odnosu na Europski referentni okvir za jezike

 

Strani jezik je predmet koji intenzivno prati europske i svjetske trendove, ne samo svojim sadržajem, nego se i metodama rada oslanja na najnovija dostignuća u nastavi drugih zemalja. Ponekad i sami autori tih udžbenika dolaze iz zemlje u kojoj je taj jezik materinji, pa već i koncepcijom nastavnih materijala u njih implementiraju najnovija dostignuća metodike i didaktike, a posebno glotodidaktike.

Priče hrvatskih osmaša

Izuzetno smo ponosni na brojku od 468 priča koje su nam pristigle na natječaj Let’s Build a Story i želimo zahvaliti svim mladim spisateljima na izvrsnim pričama te njihovim mentorima na inspiraciji i entuzijazmu.

 

Zbog velikog broja priča od kojih svaka zaslužuje pomno čitanje odlučili smo ovo dugo toplo ljeto provesti u čitanju!

 

Prije nego osmaši zauvijek odlepršaju iz svojih školskih klupa, saznat ćemo koje su tri priče osmih razreda najbolje prema stručnom sudu našeg žirija. Stoga vam predstavljamo naše partnere i članove žirija.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Giorgio Motta, Mirjana Klobučar
udzbenik
Gordana Bariši Lazar, Sanja Ivanči
udzbenik
Ira Raše, (Ankica Knezović)