Interpretacija romana Kiklop u nastavi i pisanje školskoga eseja | Profil Klett

15. veljača 2018.

Interpretacija romana Kiklop u nastavi i pisanje školskoga eseja

avatar
Autor: Klara Šarčević

Na Županijskom stručnom vijeću u Pazinu 8. veljače 2018. godine održano je predavanje i radionica za profesore Hrvatskoga jezika na temu Čovjek i svijet u rukama Polifema u Marinkovićevu Kiklopu. Naglasak je bio na primjeni metodičkih postupaka u nastavi, osmišljavanju strukture sata služeći se različitim metodama i strategijama, na raspravljanju o aktualnim problemima kojima se roman bavi te na pisanju školskoga eseja na državnoj maturi.

 

Tom je prilikom na Pazinskom kolegiju – klasična gimnazija, naša autorica, gimnazijska profesorica i doktorica znanosti Dragica Dujmović Markusi, koja je doktorirala na Marinkovićevoj pripovjednoj prozi, iznijela svoje dugogodišnje iskustvo nastavničkoga i znanstvenoga rada na Kiklopu. Osim toga, sudionicima je ukazala na modernistička i postmodernistička obilježja romana.

Sudjelovalo je pedesetak profesora koji su bili oduševljeni entuzijazmom i nadahnutošću predavačice te zaključili da treba biti što više ovakvih skupova, predavanja i predavača.

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Pet koraka do istine (eTwinning projekt) – dobrobit projekta na razvoj medijske pismenosti učenika OŠ Petra Zrinskog

Postavlja se pitanje kako znati što je dobro i točno u tim izvorima znanja, odnosno kako prepoznati, prevenirati i spriječiti ono negativno što može utjecati na učenike, ali i na nas odrasle. Učitelji znaju da je još davno “veliki” češki pedagog, Jan Komenský potaknuo razvoj odgoja i školstva, uveo u školske sustave načela zornosti, postupnosti, svjesnosti i sustavnosti te se zauzimao za nastavu na materinskom jeziku.

Izrada zadataka u nastavi hrvatskog jezika

Suvremeni kurikulum obuhvaća odgojno-obrazovne ishode učenja, sadržaj učenja, uvjete učenja i poučavanja te kriterije vrednovanja odgojno-obrazovnih ishoda učenja. Ti se tzv. provedbeni ciljevi učenja operacionaliziraju tako da se mogu opažati i procjenjivati odnosno vrednovati. Kako nastaju ispiti znanja otkrijte u tekstu korak po korak.

 

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Blanka Brkašić, Gordana Potnar-Matković,  Tanja Španjić
udzbenik
Julijana Levak, Iva Močibob, Jasmina Sandalić, Irena Skopljak Barić
udzbenik
E. Družijanić Hajdarević, G. Lovrenčić Rojc, Z. Lugarić, V. Lugomer Gordana Bartol, D. Jarec Tomorad, I. Đaković