Mali STEM kreativci | Profil Klett

27. lipanj 2025.

Mali STEM kreativci

avatar
Autor:

 

Izvannastavna aktivnost "Mali STEM kreativci" provodila se kroz dvije školske godine kao dio međunarodnog projekta "Budi STEMfluencer". U okviru projekta "Budi STEMfluencer" sudjelovale su tri škole iz Hrvatske, točnije iz Zagreba, Razvojna agencija Zagreb i norveški partner.

 

 

 

Cilj projekta bio je poboljšanje STEM vještina kod učitelja i učenika, uključujući i one s posebnim potrebama (darovitih učenika i učenika s poteškoćama).

 

Kroz izvannastavnu aktivnost "Mali STEM kreativci" proveden je niz aktivnosti i sadržaja namijenjenih učenicima iz STEM područja. Organizirane su edukacije, terenska nastava i radionice za učenike nižih razreda.

 

Izvannastavna aktivnost također je uključivala aktivnosti usmjerene na razvoj vještina i sposobnosti u području aktivnog građanstva kako bi se potaknulo aktivnije sudjelovanje učenika u društvu, poput posjeta Domu za starije i nemoćne osobe radi promicanja empatije i solidarnosti, uz podizanje svijesti o važnosti volontiranja.

 

 

 

Cilj izvannastavne aktivnosti bio je poticati interes za istraživačko učenje, praktičan rad i učenje kroz otkrivanje. Učenici su pokazali potrebu za različitim oblicima izražavanja (likovnim, pisanim, plesnim, glumačkim) koji su im donijeli osjećaj zadovoljstva.

 

Stvaralačke aktivnosti doprinose oblikovanju identiteta učenika i jačanju njihova integriteta. Izvannastavnom aktivnošću "Mali STEM kreativci" poticala se znatiželja kod učenika, što je utjecalo na stvaranje pojedinaca koji promišljaju, promatraju, uče i zaključuju.

 

Autorica: Snježana Prusec - Kovačić
 

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

DEMONSTRACIJA INERCIJE

Laboratorijske vježbe povezane su s razvijanjem kritičkog mišljenja, znanstvenog zaključivanja i rješavanje problema. Učenici su upoznati i primjenjuju zakone koji upravljaju kretanjem u raznovrsnim situacijama. Od učenika se očekuje da izračunaju učinak djelovanja sila na tijela, uključujući zakon inercije, povezanost između sile i ubrzanja, i narav sile između tijela.

Origami i matematika

Istraživačko učenje u pravilu slijedi shemu znanstvenog istraživanja, ali istovremeno je nadpojam problemskog i projektnog učenja. Oslanja se na konstruktivističku teoriju učenja gdje se kroz aktivan razvoj mentalne konstrukcije razvijaju i formiraju sposobnosti, trajna znanja i vještine učenika. Istraživačko učenje ima svoj definiran ciklus koji kreće s pitanjem.

 

Valentinovo i osna simetrija

Dana 14. veljače obilježavamo Valentinovo, Dan zaljubljenih. U nekim školama, pa i u mojoj, organizira se i ples za Valentinovo. Obično taj dan bude malo više nasmijanih lica nego inače. Nekako se taj dobar osjećaj ljubavi i zajedništva širi na druge, a ove ga godine obilježimo i uz matematiku. Neka učenici otkriju čari simetrije za Valentinovo!

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Barišić-Lazar Gordana
udzbenik
Ružica Ambruš Kiš, Ana Janković, Željkica Mamić