Projekt „PlayZeit“ | Profil Klett

13. listopad 2025.

Projekt „PlayZeit“

Autor: Amrita Bocek

Prošle školske godine učiteljice Dijana Oreški Vidović, učiteljica engleskog i hrvatskog jezika, i Klaudina Mumić, učiteljica engleskog i njemačkog jezika, osmislile su cjelogodišnji projekt  „PlayZeit“ u kojem veliku važnost ima socijalizacija.

Cilj projekta bio je dodatno motivirati učenike na učenje stranih jezika kroz različite aktivnosti u kojima istovremeno uče strane jezike i važne svakodnevne životne vještine, šire krug prijatelja i upoznaju se u neformalnim situacijama.

Prespavancem u III. OŠ Čakovec koji se održao u večeri/noći s 27. na 28. 9. 2024. učenici su obilježili Europski dan jezika koji se obilježava 26.9. svake godine. To je ujedno bila i prva faza projekta.

Učenici koji pohađaju izvannastavne aktivnosti iz EJ i dodatnu nastavu EJ tjednima su pričali samo o prespavancu jer je za sve njih ovo bilo jedinstveno i prvo takvo iskustvo.

Na prespavancu su tako imali priliku igrati društvene igre na engleskom i njemačkom jeziku, poseban Pictionary na engleskom, njemačkom, talijanskom, španjolskom i mađarskom jeziku te se okušati u „uradi sam“ projektima s prirodnim materijalima povezanima s jeseni i različitim državama i jezicima Europe.

Najveća gužva bila je na stanici pripremanja jela i pića specifičnih za pojedine europske zemlje. Pripremali su se Currywurst, vafli, čaj s mlijekom i Apfelschorle; a prije filmske projekcije neizbježno je bilo i pripremanje kokica. Nakon svih provedenih aktivnosti učenici su vrlo rado sudjelovali i u uvježbavanju važnih svakodnevnih aktivnosti poput pospremanja učionice, čišćenja korištenih kuhinjskih aparata, slaganja mjesta za spavanje i slično.

 

Kroz prespavanac u školi učenici su još više upoznali svoje učitelje i jedni druge u malo drugačijoj, opuštenijoj atmosferi te se dodatno zbližili.

 

Sljedeća aktivnost u sklopu projekta bila je na temu Halloween gdje su učenici igrali i izrađivali zanimljive igre vezane uz kulturu i civilizaciju zemalja engleskog govornog područja i osmislili lančanu igru s vicevima na zadanu temu.

 

Zatim je na red došla božićna DIY radionica. Uvježbavala se vještina čitanja s razumijevanjem i nakon toga ručni rad.

 

U ožujku i travnju učenici su se okušali u aktivnostima Easter Egg Roll i Pancake Day Race.

Učenici su pokazali veliko oduševljenje prilikom susreta s izvornim govornicima engleskoga jezika koji se održao u travnju. Kroz razgovor su saznali puno o gospodinu i gospođi Whitfield koji su, preselivši se iz Engleske, svoj dom pronašli u Međimurju. Nekim je učenicima ovo bio prvi susret s izvornim govornicima i iskustvo koje su stekli razgovarajući s gostima o raznim temama od neprocjenjive je važnosti. Pričalo se o načinu života i kulturi u obje zemlje, razlikama i sličnostima, hrani, zdravstvenom osiguranju, obrazovanju i mnogim drugim temama.

 

Naposljetku, u mjesecu svibnju učenici su učiteljicama dali povratne informacije o projektu. Povratna informacija je važna kako bi se aktivnosti i projekt u cijelosti mogli još više unaprijediti. Svi se slažu da ovakvih aktivnosti treba biti što više i da sve zajedno treba što prije ponoviti!

Ovim putem želimo još jednom zahvaliti izdavačkoj kući Profil Klett na pruženoj podršci i radujemo se i budućim suradnjama!

Autorice: Dijana Oreški Vidović, učiteljica engleskog i hrvatskog jezika,

Klaudina Mumić, učiteljica engleskog i njemačkog jezika

III. OŠ Čakovec

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Projekt Pčelica Spelica

Projekt Pčelica Spelica

Pčelica Spelica sedmogodišnji je projekt natjecanja osnovnoškolaca Osječko-baranjske županije u sricanju riječi na engleskom jeziku. Ideja, naravno, nije originalna, preteča ovoj vrsti natjecanja je američki „spelling bee“ model, ali je cilj ovog „domaćeg proizvoda“ bitno različit.

eTwinning projekt “Life of My Superhero”: Kad učenici stvaraju vlastite svjetove

Zamislite školu u kojoj učenici ne samo da uče o superherojima – već ih i stvaraju! Upravo to se dogodilo u međunarodnom eTwinning projektu " Life of My Superhero", koji je od veljače do lipnja 2023. godine povezao 90 učenika i 5 učitelja iz Njemačke, Turske, Hrvatske, Rumunjske i Španjolske. Cilj projekta bio je jednostavan, ali moćan: poticati kreativnost, suradnju i komunikaciju na engleskom jeziku. Učenici su tijekom projekta osmislili vlastite superheroje s jedinstvenim moćima, koristili digitalne alate za animaciju i dizajn te suradnjom s vršnjacima iz drugih zemalja stvarali zajedničke priče i svjetove.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja