Nina i Tino 2, udžbenički komplet za drugi razred eksperimentalnih škola | Profil Klett

17. lipanj 2019.

Nina i Tino 2, udžbenički komplet za drugi razred eksperimentalnih škola

avatar
Autor: Stela Vukojević

Iza nas je eksperimentalna godina u Školi za život, ali i prva godina u kojoj su udžbenici Nina i Tino razveselili nove generacije učenika. Nakon višegodišnjeg druženja s radnim bilježnicama, sudjelovanja u kvizovima, učenja na drukčiji i zanimljiviji način, udžbenici su bili logičan nastavak priče o cjelovitom učenju.

Iskustvo sudjelovanja u eksperimentu prošle godine bilo je jedno od važnijih iskustava u mnogobrojnom timu Nina i Tino. Pokazalo nam je da su svakodnevno usavršavanje i komunikacija s učiteljima neophodni za jednostavniji i sigurniji put kroz eksperiment.

Kroz proteklu školsku godinu, zajedno s učiteljima u eksperimentu, pripremali smo različite oblike podrške, materijale, edukacije, ali i neformalna druženja kojih se rado prisjećamo. Redoviti posjeti uredništva i stalna komunikacija s kolegicama i kolegama te korisne povratne informacije rezultirale su oblikovanjem udžbenika za prvi razred po mjeri učenika i učitelja. 

Koncept udžbenika temeljen je na aktivnom sudjelovanju učenika u procesu učenja, obuhvaća njegove istraživačke aktivnosti, prikupljanje podataka i njihovo korištenje, povezivanje, procjenjivanje i zaključivanje. Upravo iz razloga što cjelovito učenje zahtijeva povezivanje sadržaja svih predmeta, naša je preporuka da se Nina i Tino udžbenici odabiru kao cjelovit komplet svih predmeta: hrvatski jezik, matematika, priroda i društvo.

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Još samo malo do velikog kviza Nina i Tino

Učenici trećih razreda osnovnih škola ove su školske godine upoznali drukčiji pristup učenju –  zabavan, istraživački, problemski pristup koji je usmjeren na cjelovito učenje potaknuto dječjom znatiželjom. U tome im je pomogla radna bilježnica za cjelovito učenje Nina i Tino 3.

 

ESCAPE (CLASS) ROOM

Escape (class) room je tematski zadana misija, u kojoj u određenom vremenskom roku skupina učenika treba riješiti niz neobičnih zadataka, zagonetki, dekodirati kodove, otključati brave lokota…U učionici su skriveni predmeti, poruke, putokazi, slike koje treba pronaći. Rješavanjem zadataka otkrivaju se tragovi koji upućuju gdje dalje tražiti. Posljednji zadatak je vrhunac igre – njegovo rješenje je ujedno izlaz iz učionice.

Suradničko učenje u nižim razredima osnovne škole

Pri planiranju svog rada učitelji ponekad požele mijenjati načine poučavanja. Želja za realizacijom dinamičnijega nastavnog sata nosi sa sobom promjene u poučavanju i stavljanje učenika u aktivniju ulogu u nastavnom procesu. Rad u skupinama rješenje je za takav nastavni sata, a za posljedicu ima usmjerenost učenika jednih prema drugima, jačanje prijateljstva i osjećaja odgovornosti prema izvršavanju zadatka, te poboljšanje komunikacije među članovima skupine i suradničko učenje.  

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Ana Janković, Željkica Mamić, Ružica Ambruš Kiš
udzbenik
Ana Janković, Željkica Mamić, Ružica Ambruš Kiš