OŠ Granešina

1711

Praćenje rasta i razvoja rajčice

Opišite nam kako je protekla provedba projekta: 

Realizacija projekta : Želim stablo – Projekt rajčica
 

 

Aktivnosti

Učenici 4. razreda sudjelovali su u sadnji dviju sadnica rajčica te su pozorno slušali objašnjenje i stavljanje u funkciju micro : bita. Nakon što je učenicima detaljno objašnjeno kako i na koji način radi i funkcionira microbit učenici 4. razreda realizirali su sljedeće aktivnosti. Proveli su raspravu koja će sadnica rajčice brže i bolje narasti. Učenici su bili podijeljeni u 2 skupine. Raspravu je budno i pozorno pratio žiri. Nakon rasprave učenici su za domaći uradak trebali istražiti sve o promatranoj biljci. Prikupljene su podatke grupnim radom prezentirali na satu u obliku plakata. Bili su podijeljeni u skupine te su izrađivali plakate na kojima je bilo o porijeklu rajčica, povijest biljke, rasprostranjenost, svi njezini nazivi, ljekovitost rajčice, recepti itd. Učenici su redovito mjerili temperature (vanjsku i sobnu), visinu, broj listova, broj cvjetova. Evidentirali su podatke u tablicu. Jednu biljku rajčice su redovito ručno zalijevali. Na satovima literarnog stvaralaštva učenici su pisali igrokaz te dramatizirali isti. Pisali haiku pjesme te opisivali rajčicu. Na satovima likovne kulture učenici su crtali različitim tehnikama promatranu biljku ( olovka, flomasteri, tempere), crte po toku i karakteru-olovka i flomaster, optičko miješanje boje – tempere. Napisali su članak za školske novine Fenix koje izlaze u svibnju 2018. Snimljena je kratka tv emisija o projektu Želim stablo. Po završetku natječaja priložena prezentacija biti će objavljena na web stranici OŠ Granešina.

 

https://drive.google.com/file/d/1qQaVvLE5Rk43Jn05O9TLscY4JoK8sSzc/view

https://drive.google.com/file/d/12uoA095cJPBa8jW614_Yv3kIjDIg8uSa/view

Priložite fotografije, video ili Powerpoint prezentaciju provedbe projekta: 
Gabrijela Žugec
Martina Madžarević Petričević