Pripovjedačica bajki i priča u OŠ dr. Mate Demarina u Medulinu | Profil Klett

03. prosinac 2016.

Pripovjedačica bajki i priča u OŠ dr. Mate Demarina u Medulinu

Autor: Maja Jelić Kolar

Ako ste se ponekad pitali kako bi danas bilo poslušati bajke i prisjetiti se dana kada ste pomno pratili svaki pokret lica i slušali svaku riječ dok su vam roditelji pričali priče, pročitajte iskustvo publike Jasne Held koja je gostovala u
OŠ dr. Mate Demarina u Medulinu u studenom 2016.

Jasna Held, pripovjedačica bajki i priča za djecu i odrasle, u tri je dana održala deset predstava za gotovo sva odjeljenja škole. Za učitelje i stručne suradnike održala je i radionicu o pripovijedanju.

Kako se vještina govora u današnje vrijeme sve više smanjuje, a umjetnost pripovijedanja gubi, tako je slušanje bajki uživo svim slušateljima predstavljalo velik užitak.

Gđa Held je u deset predstava ispripovijedala dvadesetak različitih narodnih bajki, vodeći računa da budu primjerene uzrastu učenika. Tijekom pripovijedanja publika ju je napeto slušala, da bi na kraju često tražili još. Učenici su joj postavljali i puno pitanja, a najčešća su: "Kako ste naučili tako lijepo pripovijedati?" te "Kako ste zapamtili sve te bajke?" Često su se čuli i spontani komentari: "Sviđaju mi se bajke koje ste pripovijedali.", "A je li to sve istina?" te "Kada ćete nam opet doći?"

Sa željom da nam se vrati što prije, pažljivi slušatelji bajki zahvalili su svojoj gošći i ispratili je burnim pljeskom.

Galerija: 

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Naša glazbena priča

Početni impuls nastanku projekta Naša glazbena priča dale su vesele, razigrane i znatiželjne okice novih prvašića koji su kročili početkom školske godine 2013./14. u razred učiteljice razredne nastave Silvane Crljen. Bila je to skupina izrazito muzikalnih učenika, kristalne intonacije i izvrsnih ritamskih sposobnosti.

(Potencijalno) darovito dijete u razredu

Puno je definicija, različitih mišljenja i odgovora na to što je 'darovitost'. Smjernice za rad s darovitom djecom i učenicimima (2022.) navode da su kod darovitog djeteta/učenika utvrđene iznadprosječne opće intelektualne sposobnosti i/ili specifične sposobnosti, visok stupanj kreativnosti i motivacije te dosljedno postizanje izrazito iznadprosječnih postignuća i/ili uradaka u jednom ili više područja.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Dragica Dujmović Markusi, Sandra Rossetti-Bazdan, Vedrana Močnik
udzbenik
Kristian Novak, Doroteja Vojedilov
udzbenik
Sanja Škreblin, Sanja Basta, Nataša Svoboda Arnautov