06. rujan 2016.

Stručna edukacija i dobrodošlica na početku nove školske godine

Autor: Maja Jelić Kolar

PROFIL KLETT nastavlja s dugogodišnjom tradicijom stručne potpore učiteljicama i učiteljima. Razmišljajući o tome kako najkvalitetnije i zanimljivo započeti školsku godinu odlučili smo se pokloniti učiteljima ono najvažnije: stručnu edukaciju.

Naša je autorica dr. sc. Martina Kolar Billege održala predavanje i radionicu na temu Sadržaj poučavanja i ishodi učenja, a koliko je ova tema važna i zanimljiva pokazale su učiteljice/učitelji svojim zainteresiranim i vrlo aktivnim sudjelovanjem.

Uz brojna pitanja na koja je predavačica odgovorila ova je edukacija omogućila i stručnu radionicu na kojoj su polaznici imali priliku razmišljati i raspravljati o sadržaju poučavanja i pojedinačnim ishodima. Tijekom rada koji je protekao u ugodnom i prijateljskom ozračju uspješno prepoznali i osmislili sadržaj poučavanja i ishode učenja.

Nekima je bilo lako, nekima manje lako, ali se svi slažu da je tema aktualna, korisna i inspirativna. Složili su se da je ovo bila najljepša dobrodošlica uoči početka nove školske godine.

Rekli su i ovo: „Radionica mi je dala još jači vjetar u leđa…“; „Hvala na odličnoj edukaciji i spoznaji da će ih biti još!“; „Hvala na prekrasnom organiziranom skupu na kojem sam se osjećala kao čovjek i učitelj. Puno ste mi pomogli u razumijevanju ishoda.“; „Bilo je divno slušati predavačicu koja problematiku iz prakse virtuozno provlači kroz znanstvene činjenice spuštajući je ponovno u praksu i pritom zagolica um i dodirne srce motivirajući učitelja da bude još bolji.“; „Skup je bio maestralno dobar i poučan.“…

Želimo vam uspješan početak nove školske godine u kojoj ćemo vas i dalje pratiti znanjem, inspiracijom i maštom!

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Aktivna učionica

Većina osnovnoškolske djece provede prosječno 70 posto svojeg vremena u učionici sjedeći. Štoviše, i izvan učionice opao je broj učenika koji pješače do škole dok, istodobno, sve veći broj provodi više vremena pred zaslonima. Djeca u dobi od pet do šesnaest godina danas provode prosječno šest i pol sati pred zaslonima u usporedbi s oko tri sata u 1995. godini.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Vesna Budinski, Marina Diković, Gordana Ivančić, Saša Veronek Germadnik
udzbenik
Sanja Škreblin, Sanja Basta, Nataša Svoboda Arnautov
udzbenik
Sanja Škreblin, Sanja Basta, Nataša Svoboda Arnautov
udzbenik
Kristian Novak, Doroteja Vojedilov