Matematika 1 | Profil Klett

Matematika 1

Povratak na pregled predmeta

Matematika 1

Back7. tjedan od 18. svibnja – 24. svibnjaNext
izzi digitalni sadržaji 

Matematika na daljinu - brzo, točno, spremno!

Na kraju prvoga tjedna nastave na daljinu svima uključenima neke su stvari postale jasne. Ovaj tip nastave će  potrajati, nastavnici su pokazali iznimnu spremnost i motiviranost, učenici pokušavaju sve pratiti i napraviti zadano. U razgovoru s učiteljicom matematike iz II. OŠ Bjelovar Milkom Fofonjkom saznajte što možemo napraviti bolje i konkretno, kako održavati nastavu matematike na daljinu. 

MATEMATIKA - tjedni materijali za nastavu Matematike na daljinu

Svaki tjedan objavljujemo tjedni paket nastavnih materijala iz matematike  za peti, šesti, sedmi i osmi razred. Sigurni smo da će vam predloženi materijeli omogućiti kvalitetno i uspješno održavanje nastave na daljinu. Kako bismo pripremili sadržaj koji vam je najkorisniji, molimo da ispunite i kratku anketu unutar članka.

Vrednovanje u nastavi matematike je IZZI

 

Nakon četiri tjedna škole na daljinu, na red dolazi vrednovanje. Svoja iskustva u nastavi matematike na daljinu s nama je podijelila učiteljica Magdalena Mikulić, kao i korisne savjete i prijedloge. Otkrijte kako možete kreativno ispitati učenike tako da i vrednovanje bude IZZI.

Webinar 

Predstavljanje udžbeničkog kompleta i dodatnih materijala iz matematike

U nastavom procesu matematike jako je važno imati kvalitetan, jednostavan i primjeren udžbenik, čak više učenicima nego učiteljima. Kada taj udžbenik prati velik broj pomno pripremanih dodatnih materijala, onda je put prema ostvarivanju svih ciljeva zadanih prije početka školske godine mnogo lakši.

U ovom webinaru predstavit ćemo vam nove udžbenike i sve nove dodatne materijale u izdanju Profil Kletta.

Predstavljanje materijala tijekom webinara:

1. udžbenik za osnovnu i srednju školu

2. radni udžbenik za pomoć učenicima pri učenju

Kako zainteresirati darovite učenike – mogućnosti rada na daljinu

U novonastalim okolnostima nastave na daljinu svi se susrećemo s različitim izazovima, kako učenici, tako i učitelji. Neki se učenici odlično snalaze u virtualnom okruženju, ali ima i onih kojima unutarnja motivacija nije na zadovoljavajućoj razini. Kako pokrenuti „spavače“, a istodobno zadovoljiti potrebe znatiželjnih i darovitih učenika? Kako izbjeći učiteljevo višesatno pripremanje materijala? Kako vrednovati naučeno kod učenika? Ovo su neka od pitanja na koja će voditeljica pokušati odgovoriti tijekom webinara.

Matematika na daljinu uz GoFormative

 

U šarolikom izboru različitih digitalnih alata izazov je pronaći alat koji će u sebi objediniti puno mogućnosti, ali da i dalje ostane jednostavan i pristupačan učenicima.

U ovom webinaru predstavit ćemo alate Testmoz i Formative te pokazati kako s pomoću njih izraditi kvizove i provjere za one učenike koji se najslabije snalaze u virtualnom okruženju. Objasnit ćemo i kako nastavni listići, koje možete pronaći na portalu Profil Kletta, uz nekoliko intervencija mogu postati interaktivni.

 

Tijek webinara:

1. Uvod – (zašto Testmoz i Formative)

Vrednovanje na daljinu i primjeri projekata

Okolnosti u kojima su se učitelji iznenada zatekli uzrokovali su zabrinutost i mnogo stresnih situacija. S druge strane, usmjerile su ih prema otkrivanju nekih novih i drukčijih metoda poučavanja, digitalnih alata te obogatili kreativne prostore međusobne suradnje.

U ovom webinaru bit će ukratko predstavljeni neki digitalni alati i njihove posebnosti.

Tijek webinara:

Vrednovanje u matematici – savjeti i primjeri

Kako iskoristiti digitalnu tehnologiju za vrednovanje i davanje povratnih informacija učenicima? Ne samo sada, u ovim okolnostima, nego i u redovitoj nastavi. Možda i najveći izazov u nastavi na daljinu jest pronaći optimalan način vrednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća, onaj koji će odgovarati podjednako i učenicima i učitelju.

Potraga – kako učenje na daljinu učiniti zabavnim

Kako učenike privući da na njima zanimljiv i dinamičan način provježbaju sadržaje matematike? Uz potragu za skrivenom sličicom i porukom! Još ako im je zadatak da na kraju uspješne potrage sličicu s porukom pošalju vama osobno, to će im biti još veći izazov!