eTwinning/ Erasmus+ projekt Artistic Journey to Green Future | Profil Klett

27. lipanj 2025.

eTwinning/ Erasmus+ projekt Artistic Journey to Green Future

avatar
Autor:

Ovaj međunarodni projekt proveo se na eTwinning platformi tijekom drugog obrazovnog razdoblja, a prati istoimeni Erasmus + projekt koji je započeo na početku školske godine 2024./2025. Autori ovog eTwinning projekta su učiteljica Çimen Sarıaltın (Turska0) i učiteljica Marijana Curić. Sudjeluju učitelji zemalja sudionica koje su uključene u Erasmus + projekt: Španjolska, Turska, Hrvatska, Sjeverna Makedonija i Malta.

 

Ciljna skupina ovog projekta su djeca u dobi od 6 do 11 godina. Ova dobna skupina je formativno razdoblje kada djeca počinju razvijati osjećaj empatije, odgovornosti i povezanosti sa svijetom oko sebe. Prirodno su znatiželjna, željna istraživanja i vrlo prijemčiva za nove ideje, što ovo idealno vrijeme čini uvođenjem koncepata poput ekološke osviještenosti i održivosti. Kroz kreativne i umjetničke aktivnosti, projekt ima za cilj njegovati duboku ljubav prema prirodi i snažan osjećaj pripadnosti okolišu. Projektni plan možete vidjeti ovdje https://www.youtube.com/watch?v=ngTuozbqiOM

 

U OŠ Stjepana Radića u ovaj projekt uključeni su učenici 1.d razreda, 5.a, b, c, d, e  razreda i učenici 6. a,b,c,d,e  razreda. Učenici 1. D i skupina učenika 5. D i 5. E rade s učiteljicom Marijanom Curić, a učenici 5.a,b,c i 6.a,b,c,d,e s učiteljem Antom Lekom. Učenici su s učiteljima proveli ove aktivnosti: izrada logotipa, Od otpada do umjetnosti, Dan sigurnijeg interneta, Od recikliranja do nadogradnje (omogućavanje ponovne uporabe starog predmeta), Ulična fotografija i Slova sa sjemenkama. U projektu su se predstavili, a učitelji su osim predstavljanja predstavili i svoju školu i grad.

 

Aktivnost Od otpada do umjetnosti podijeljena je u web 2.0 alatu Wakelet  https://wakelet.com/wake/Eeh-Q7mWlVgFvUcwJ_ep5

 

Aktivnost Street Photography učenici 1.d razreda proveli su u školskom vrtu gdje su se susreli s učenicima Posebne skupine koji su skupljali mladu pokošenu travu i nosili je na za to određeno mjesto u školskom vrtu. Učenici su se udružili u toj aktivnosti i nastale su lijepe fotografije. Učenice 5.d razreda Iva Ujdur i Dita Raič napravile su nekoliko fotografija prirode šetnjom gradom i podijelili su nekolicinu fotografija koje su napravile na školskom izletu sa svojim razredom.

U rad je u završnoj aktivnosti – zajedničkom proizvodu projekta svoj doprinos dala i knjižničarka Ivana Čarapina koja je zajedno s učiteljicom Marijanom pripremila prostor za rad u knjižnici i zajedno su provele radionicu Seed letters u kojoj su učenici 1.d razreda mijesili tijesto u bojama i oblikovali slova – naslov projekta.

Bila je to prava zabava! Nakon toga knjižničarka je usustavila sve aktivnosti u jedan video koristeći web alat Stop-motion. U web alatu Canva mogu se vidjeti radovi svih aktivnih sudionika projekta.

 

Autorica: učiteljica Marijana Curić

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

NEFORMALNO UČENJE: strategija i izazovi

U sferi novih životnih potreba i novih umijeća življenja razvidna je potreba cjeloživotnog obrazovanja. Termin cjeloživotno obrazovanje podrazumijeva kontinuirano učenje i razvijanje zbira svekolikog znanja,vještina i stavova od „ kolijevke pa do groba“.U cjeloživotno učenje idu svi oblici učenja tijekom života neke osobe čiji je cilj stjecanje i unaprijeđivanje kompetencija za osobne, društvene i profesionalne potrebe.

 

Zanima nas

Chartres en lumières – osvijetlimo budućnost

Nakon dvije godine kvalitetnog provođenja, projekt Full STEAM Ahead uspješno je završen posjetom francuskom gradiću Chartresu. Učitelje i učenike iz Portugala, Irske, Italije i Hrvatske ugostili su francuski prijatelji iz Erasmus+ projekta, škola Collège Edouard Herriot.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Anđelka Rihtarić, Marina Marijačić, Julijana Levak
udzbenik
Vesna Budinski, Katarina Franjčec, Saša Veronek Germadnik, Marijana Zelenika Šimić, Ivana Lukas