Još samo malo do velikog kviza Nina i Tino | Profil Klett

15. svibanj 2017.

Još samo malo do velikog kviza Nina i Tino

avatar
Autor: Stela Vukojević

Učenici trećih razreda osnovnih škola ove su školske godine upoznali drukčiji pristup učenju –  zabavan, istraživački, problemski pristup koji je usmjeren na cjelovito učenje potaknuto dječjom znatiželjom. U tome im je pomogla radna bilježnica za cjelovito učenje Nina i Tino 3.

 

Tijekom školske godine rješavali su drukčije zadatke, upoznali različite pristupe rješavanju problema, istraživali, procjenjivali, zaključivali, razvrstavali podatke i istodobno se zabavljali učeći.
Ovakav pristup učenju izazvao je pozitivne reakcije učenika i njihovih učitelja pa smo cijele školske godine dobivali njihove fotografije, poruke, nove ideje, dodatne zadatke. U nekim je razredima nastao i novi nastavni predmet Nina i Tino. 

 

S krajem nastavne godine približio nam se i datum velikoga kviza Nina i Tino u kojem će sudjelovati svi učenici koji su se marljivo pripremali za ovaj događaj.

 

Dana 17. svibnja 2017. godine u 12.30 sati u učionicama osnovnih škola diljem Hrvatske učenici trećih razreda imat će priliku dokazati sebi samima, ali i svojim učiteljima koliko se njihov trud isplatio.

Da bi se što bolje pripremili za kviz i u njemu sudjelovali opušteno i osnaženo, proteklih su dana u svojim učionicama proveli probni kviz sa zadatcima koje smo za njih pripremili.

Da bi kviz prošao u što ugodnijem ozračju, za učenike i njihove učiteljice pripremili smo mala iznenađenja koja će ih podsjećati na zabavnu stranu učenja koju su upoznali tijekom druženja s Ninom i Tinom. 

Svim učenicim i njihovim učiteljima želimo uspješno sudjelovanje u kvizu!

Veselimo se druženju na novom kvizu sljedeće školske godine!

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Suradničko učenje u nižim razredima osnovne škole

Pri planiranju svog rada učitelji ponekad požele mijenjati načine poučavanja. Želja za realizacijom dinamičnijega nastavnog sata nosi sa sobom promjene u poučavanju i stavljanje učenika u aktivniju ulogu u nastavnom procesu. Rad u skupinama rješenje je za takav nastavni sata, a za posljedicu ima usmjerenost učenika jednih prema drugima, jačanje prijateljstva i osjećaja odgovornosti prema izvršavanju zadatka, te poboljšanje komunikacije među članovima skupine i suradničko učenje.  

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja