Kako su učenici III. osnovne škole Bjelovar pronašli prošlost | Profil Klett

30. ožujak 2017.

Kako su učenici III. osnovne škole Bjelovar pronašli prošlost

Autor: Maja Jelić Kolar

Učiteljica Mira Klarić potaknula je svoje učenike 3. a razreda na istraživanje prošlosti. Prvo su pronalazili što starije slike svojih predaka, a zatim su ih zajednički  analizirali.

U njihov su razred došle fotografije s početka 19. stoljeća, a učenicima su posebno zanimljive teme bili brodovi u prošlosti, gradnja nastambi u prošlosti te igre i odjeća njihovih predaka.

Kako bi učenici imali priliku stečeno znanje potkrijepiti primjerom, posjetili su obitelj Vinković koja godinama prikuplja starine i nošnju svog zavičaja. Domaćin obitelji Vinković, stariji brat učenika njihovog razreda, dočekao ih je u narodnoj nošnji te im pokazao kako su živjeli ljudi njihovog zavičaja u 19. i 20. stoljeću.

Učenici su imali priliku vidjeti tkalački stan na kojem su žene nekada same tkale platno od kojeg se izrađivala odjeća, vidjeli su tijeglu kojom su ravnali lanenu odjeću, stare škrinje u kojima su čuvali ruho, lampaše.... Domaćin obitelji Vinković pokazao je učenicima što sve čini žensku, odnosno mušku narodnu nošnju, a odgovarao je i na brojna pitanja. Ugođaj prošlosti pružile su i tople kiflice koje je ispekla baka domaćina obitelji Vinković.

Na temelju promatranja učenici  su uspoređivali i opisivali život nekada i danas te zaključili kako trebamo čuvati običaje i starine naših predaka za svoje potomke.

Galerija: 

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Suradnjom do zabavne lektire

Čitanje je posebno iskustvo koje nas odvodi u neke druge svjetove…  Ljubav prema čitanju i učenju je siguran način da svaki roditelj svoje dijete usmjeri na put koji mu povećava mogućnosti za uspjeh u današnjem svijetu. 

Zaigrajmo matematiku!

Matematika je često predmet koji učenici najmanje vole. Mislim da razlog tome leži u suhoparnosti činjenica koje učenici razredne nastave trebaju usvojiti jer su im upravo one preduvjet i osnova za svladavanje svih ostalih matematičkih zakonitosti i apstrakcija. Zbog toga u nastavu matematike učitelji trebaju uložiti znanje, kreativnost i vještine kako bi sadržaje koje poučavaju učinili zanimljivijima.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Ružica Ambruš Kiš, Ana Janković, Željkica Mamić
udzbenik
Vesna Marjanović, Andrea Škribulja, Renata Gredelj, Marina Gabelica
udzbenik
Vesna Budinski, Katarina Franjčec, Marijana Zelenika, Saša Veronek Germadnik