Interpretacija romana Kiklop u nastavi i pisanje školskoga eseja | Profil Klett

15. veljača 2018.

Interpretacija romana Kiklop u nastavi i pisanje školskoga eseja

avatar
Autor: Klara Šarčević

Na Županijskom stručnom vijeću u Pazinu 8. veljače 2018. godine održano je predavanje i radionica za profesore Hrvatskoga jezika na temu Čovjek i svijet u rukama Polifema u Marinkovićevu Kiklopu. Naglasak je bio na primjeni metodičkih postupaka u nastavi, osmišljavanju strukture sata služeći se različitim metodama i strategijama, na raspravljanju o aktualnim problemima kojima se roman bavi te na pisanju školskoga eseja na državnoj maturi.

 

Tom je prilikom na Pazinskom kolegiju – klasična gimnazija, naša autorica, gimnazijska profesorica i doktorica znanosti Dragica Dujmović Markusi, koja je doktorirala na Marinkovićevoj pripovjednoj prozi, iznijela svoje dugogodišnje iskustvo nastavničkoga i znanstvenoga rada na Kiklopu. Osim toga, sudionicima je ukazala na modernistička i postmodernistička obilježja romana.

Sudjelovalo je pedesetak profesora koji su bili oduševljeni entuzijazmom i nadahnutošću predavačice te zaključili da treba biti što više ovakvih skupova, predavanja i predavača.

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Mjesec hrvatskog jezika u Osnovnoj školi Blaža Tadijanovića

Povodom Mjeseca hrvatskoga jezika u Osnovnoj je školi ''Blaž Tadijanović'', Slavonski Brod, održana Književna večer pod motom ''Pjesnik se rađa, a zaljubljenik u poeziju postaje''. Ovu su književnu večer organizirale učiteljice Marina Krijan (učiteljica razredne nastave) i Zdravka Čuljak (učiteljica hrvatskog jezika i književnosti). Gost večeri bio je autor zbirke pjesama Zrno pijeska, Željko Krijan. Ta je zbirka pjesama predstavljena 2017.

Priča iz Malage

Tečaj je organizirala španjolska tvrtka iDevelop. To je bila šesta ( i posljednja) mobilnost u KA1 projektu “Better teaching, better tomorrow” (2020-1-HR01-KA101-077174). Taj projekt ova škola provodi od 31. prosinca 2020. do 31. prosinca 2022. godine.

7 preporuka za roditelje – kako potaknuti razvoj čitalačke pismenosti kod djeteta?

Iako u razvijanju čitalačke pismenosti škola ima iznimno važnu ulogu, znanstvenici i stručnjaci ipak tvrde da ljubav prema čitanju i razvijanje sposobnosti čitanja započinje i završava – kod kuće te da su roditelji vrlo važan čimbenik koji ima ključnu ulogu u savladavanju vještine čitanja i poticanju čitalačkih navika.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Branka Horvat, Antonija Korač Šubaša, Vedran Balta
udzbenik
Željko Krstanac, Karlo Horvatin, Gorica Grozdanić, Martina Vidović