Kemija 4

Povratak na pregled predmeta

Kemija 4

Back3. tjedan od 20. travnja – 26. travnjaNext

Kemija za četvrti razred gimnazije

Tijekom ponavljanja, utvrđivanja i usustavljivanja gradiva uputite učenike neka se služe interaktivnim Periodnim sustavom elemenata koji se nalazi u Izborniku digitalnoga udžbenika. Interaktivni Periodni sustav elemenata je jedinstveno nastavno pomagalo koje na vizualno privlačan način simulira prikaz klasičnoga periodnog sustava elemenata.

Klimatske promjene: Budimo zreli, slušajmo znanstvenike!

Globalni pokret za borbu protiv klimatskih promjena opominje da je došlo vrijeme da se upozorenja znanstvenika ozbiljno shvate jer je u pitanju budućnost planeta. Pripremili smo za vas simulaciju efekta staklenika kako bismo osvijestili ozbiljnost klimatske krize. Provjerite u tekstu kako joj se samo zajedno možemo oduprijeti.

Slavoljub Penkala – život ispunjen otkrićima

Pisanje ispita nikada ne prođe bez stresa, a pogotovo kada ga moramo pisati kemijskom olovkom. Greške se događaju i najboljima, ali kako ih ispraviti? Učiteljica Lidija Žišković otkriva nam velikana - inovatora, izumitelja Eduarda Slavoljuba Penkalu, rođenog 20.travnja 1871., a uz odličan članak predlaže i odlične ideje za nastavu Kemije, pa makar i na daljinu!

Webinar 

Vrednovanje u prirodi, biologiji i kemiji – savjeti i primjeri

Vrednovanje je jedan od najvećih izazova kako za učitelje, tako i za učenike, a osobito kada se provodi na kraju školske godine. U nastavi na daljinu poželjno je pronaći optimalan način ocjenjivanja učeničkih postignuća primjenjujući odgovarajuće digitalne alate.

Naravno da ne postoji „jedan alat“, kao ni jedan oblik, odnosno način, ali je zapravo najvažnije da se proces vrednovanja temelji na međusobnome povjerenju i uvažavanju glavnih dionika odgojno-obrazovnoga procesa, a to su učitelj i učenik.

Tijek webinara:

Vrednovanje u prirodi, biologiji i kemiji – savjeti i primjeri

Vrednovanje je jedan od najvećih izazova kako za nastavnike, tako i za učenike, a osobito kada se provodi na kraju školske godine. U nastavi na daljinu poželjno je pronaći optimalan način ocjenjivanja učeničkih postignuća primjenjujući odgovarajuće digitalne alate. Koji digitalni alat odabrati i kako se njime što uspješnije koristiti za vrednovanje i davanje povratnih informacija učenicima?

Neke ideje i aktivnosti uz koje ćete lakše vrednovati svoje učenike možete doznati na webinaru koji će 22. travnja 2020. u 18 sati održati predavačica dr. sc. Anita Belančić.

Na webinar se možete prijaviti ovdje; https://profil-klett.adobeconnect.com/vrednovanje-pbk/

Zbog ograničenog broja sudionika, molimo vas da se prijavite što prije i osigurate svoje mjesto u virtualnoj sobi. Nakon održanog predavanja svim prijavljenim sudionicima bit će dostupna i snimka.