Nina i Tino u Prekvršju | Profil Klett

09. svibanj 2017.

Nina i Tino u Prekvršju

avatar
Autor: Marta Klepo

Učiteljica Nataša Lambevska iz Osnovne škole Vugrovec-Kašina, Područne škole Prekvršje upitala je svoje učenike što misle o Nini i Tinu, a do nas je stiglo samo nekoliko od mnogo zanimljivih komentara.

 

,,Meni se sviđaju Nina i Tino zato što razvijaju moje znanje i onda znam puno više.''
Dora Hlišć

 

,,Meni se jako sviđa radna bilježnica zato što u njoj nisu jednostavni zadatci nego moramo svi malo mozgati.''
Ana Lipovčić

 

,,Sviđa mi se kada je neki zadatak teži pa mogu pogledati rješenje.''
Petra Kašnar

 

,,Najzanimljiviji su mi zadatci u kojima ima zamki.''
Tija Bartolović

 

NATAŠA LAMBEVSKA

Galerija: 

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Učenje i metode poučavanja nekada i danas – učenje pokretom BRAIN GYM

Učenje je proces koji se odvija u svakom pojedincu tijekom cijeloga života. Svatko uči na različite načine i tijekom godina ga zanimaju različite stvari. Bez obzira na to, svi učenici u školi uče na sličan način, u jednoj učionici, s istim metodama i kao takvi odlaze u svijet. Promjenama u školstvu, znanstvenici, psiholozi, učitelji trude se pronaći najbolje načine poučavanja kako bi se svako dijete moglo pronaći i biti zadovoljno samo sa sobom.

 

Mi u razredu

Učenici 3.a razreda s učiteljicom Ružicom Sabo u suradnji s knjižničarkom Biljanom Krnjajić pridružili su se akciji #BudiFrend koji promiče ljubaznost, ravnopravnost i prijateljstvo među učenicima. Cilj projekta je upoznati djecu s pojmom RAZLIČITOST  i da različitost nosi pozitivan, a ne negativan predznak.

Lijepo im se nadovezala tema Mi u razredu iz radne bilježnice Nina i Tino

Suradničko učenje u nižim razredima osnovne škole

Pri planiranju svog rada učitelji ponekad požele mijenjati načine poučavanja. Želja za realizacijom dinamičnijega nastavnog sata nosi sa sobom promjene u poučavanju i stavljanje učenika u aktivniju ulogu u nastavnom procesu. Rad u skupinama rješenje je za takav nastavni sata, a za posljedicu ima usmjerenost učenika jednih prema drugima, jačanje prijateljstva i osjećaja odgovornosti prema izvršavanju zadatka, te poboljšanje komunikacije među članovima skupine i suradničko učenje.  

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja