Predstavljamo 30 pobjedničkih radova međupredmetnog likovnog natječaja "Predstavljam se svijetu" | Profil Klett

29. svibanj 2019.

Predstavljamo 30 pobjedničkih radova međupredmetnog likovnog natječaja "Predstavljam se svijetu"

avatar
Autor: Marija Šimoković Sikavica

Počnimo ovaj tjedan slavljenjem učeničke kreativnosti, inovativnosti i maštovitosti. Naglasimo važnost i kvalitetu učiteljskog rada koji se ogledala u preko 1400 radova pristiglih na veliki međupredmetni likovni natječaj „Predstavljam se svijetu“ iz 220 škola širom Hrvatske.

Prikazom i oblikovanjem osobnih i zavičajnih identiteta, fragmenata i minijatura nasljeđa tradicije, prirodne i kulturne baštine, učenici i učitelji slagali su zajedno baštinski i identitetski mozaik i povezali kroz njega čitavu Hrvatsku.

"Ne kaže se uzalud kako slika govori više od 1000 riječi. Slika je kompozicija boja, ploha, linija, ali slika je i slagalica, sanjarica, priča i pjesmarica. Slika je oduvijek bila prva knjiga, početak pisma i govora."

                                                                                                                                                                                                                                               Ivana Maradin, učiteljica likovne kulture

Na tragu ove misli učiteljice Maradin, predstavljamo vam danas pobjedničke, a sutra i nagrađene radove koji, kao uostalom i svi ostali radovi pristigli na natječaj, doista govore više od 1000 riječi, prenose, interpretiraju, spajaju na dječji način dijelove tradicije i suvremenosti, stvarajući nove mogućnosti, neke drugačije priče, slagalice, pjesme, snove.

U kategoriji Moj zavičaj – dizajn plakata pristiglo je ukupno 204 plakata.  U drugoj kategoriji Lice moga razreda – zastava pristiglo je 68 razrednih zastava. U kategoriji Volim čitati – redizajn naslovnice 444 originalnih naslovnica. Četvrta kategorija, Lice vremena – portreti hrvatskih velikana broji 442 portreta, peta kategorija Darujem Ti – oblikovanje suvenira; preko 241 suvenir.

 

Naš stručno-učiteljski žiri imao je izuzetno težak i zahtjevan zadatak. Od velikog broja iznimno kvalitetnih radova, trebali su izabrati najbolje po njihovome stručnom sudu. Trebali su odlučiti o 30 glavnih nagrada (prva tri mjesta) te 50 posebnih priznanja.

U odabiru radova stručno-učiteljski žiri vodio se slijedećim kriterijima: poštivanjem zadatka kategorije u kojoj su radovi prijavljeni, izborom i interpretacijom teme u korelaciji s identitetom osobnim/ razrednim/ zavičajnim, prenošenjem vizualnog/ likovnog i dizajnerskog koncepta te ideje, ovladavanjem tehničkim procesom izražavanja, prenošenjem doživljaja odabranog fenomena, kvalitetom estetskog dojma.

Naša članica žirija, Jurana Linarić Mihalić u svojem je osvrtu točno primjetila: "Bilo je teško istaknuti najuspješnije u ispunjavanju kriterija s obzirom na to da je likovna umjetnost takva da je moguće stotinu točnih rješenja na jedan problemski zadatak, a i opća razina pristiglih radova bila je vrlo visoka."

Stručno-učiteljski žiri radio je u sastavu:

Martina Kosec, učiteljica likovne kulture, urednica i koautorica udžbenika i priručnika za 5. razred Opažam, oblikujem te dosadašnjih Profilovih dviju serija udžbeničkih kompleta od 5. do 8. razreda Pogled, potez.

Dijana Nazor, dr. art., slikarica, prof. likovne kulture i konzervator-restaurator. Koautorica je udžbenika i priručnika za 5. razred Opažam, oblikujem te dosadašnjih Profilovih dviju serija udžbeničkih kompleta od 5. do 8. razreda Pogled, potez.

Jurana Linarić Mihalić, učiteljica likovne kulture, koautorica udžbenika i priručnika za 5. razred Opažam, oblikujem te dosadašnjih Profilovih dviju serija udžbeničkih kompleta od 5. do 8. razreda Pogled, potez.

Danica Sardelić, učiteljica likovne kulture u OŠ Marije i Line u Umagu. Pod njenim mentorstvom učenici su osvojili prva tri mjesta na mnogim državnim i međunarodnim natječajima. Organizirala je likovne natječaje i radila na žiriranju. Za svoj rad nagrađena je državnom nagradom «Ivan Filipović» 2004. godine.

Petra Ružić, učiteljica likovne kulture, kiparica i polaznica dvogodišnje edukacije za praktičare art terapije. U svojem radu s djecom spaja ljubav prema umjetnosti s psihološkim poimanjem umjetnosti kao procesa samorazvoja. Izlagala je na nekoliko samostalnih i skupnih izložbi.

Ivana Maradin, učiteljica likovne kulture, bavi se slikarstvom, dizajnom i keramikom. Kao likovna umjetnica sudjelovala na mnogim žiriranim skupnim i samostalnim izložbama. Autorica i koautorica likovnih radionica u sklopu muzejskih izložbi. Dobitnica brojnih nagrada i priznanja kao mentorica učenicima na likovnim natječajima.

Narcisa Kolar, učiteljica razredne nastave s pojačanim programom iz hrvatskog jezika. Sudjelovala na mnogobrojnim projektima, posebice s darovitim učenicima i ekološkim projektima. Edukatorica je Osnovnog CAP programa i mentorica učiteljima pripravnicima i studentima.

 

Predstavljamo vam 30 nagrađenih radova i osvrte stručno-učiteljskog žirija.

Nagrade u kategoriji Moj zavičaj – dizajn plakata za razrednu nastavu

 

1. nagrada: Petra Klapčić, 1. razred, OŠ Vladimira Nazora Potpićan, mentorica: Gordana Fable

 

Dječjom jednostavnošću prikazana je posebnost zavičaja. Gradbenom crtom dočarana veličina i osebujnost našega mora, a u kombinaciji s tehnikom kolaža istaknuta njegova prostranost i plavetnilo. Kontrastom žute boje uveličana važnost života.

 

2. nagrada: Karlo Čigoja, Jakša Butorac, Adrijan Đurić, 3. razred, OŠ S.S. Kranjčević Senj, mentorica: Karmen Čorić           

 

Plakat se ističe svojom linearnom podjelom, a ispričao je priču o zavičajnom identitetu. U prvom planu je glagoljica. Naglašena je njena važnost za grad kroz ritmičnost crta u tvrđavi Nehaj kao simbolom grada. Ornament koji je narisan tušem osvježio je plakat. Citirajući stih Silvija Strahimira Kranjčevića poštivana je upotreba teksta kao sastavnog djela plakata.

 

3. nagrada: Ivan Jurković, 4. razred, OŠ Mare Švel- Gamiršek, Vrbanja, mentorica: Katica Vareševac          

 

Upotrebom toplo-hladnog kontrasta na originalan način, a u kombinaciji sa simbolikom likova predstavljen zavičaj i njegova kulturna vrijednost – dukati, čipka, kuće u nizu, hrast, zajedništvo... Izuzetna ritmičnost svih dijelova cjeline, uz pravilan omjer slike i teksta.

 

Nagrade u kategoriji Moj zavičaj – dizajn plakata za predmetnu nastavu

 

1. nagrada: Petar Marok, 5. razred, OŠ Kardinal Alojzije Stepinac, Krašić, mentorica: Martina Štengl Šoić

 

Ovim linorezom autor na tri jezika želi dobrodošlicu svakome tko se zaputi u Krašić, mjesto čije je ime likovno riješeno velikim tiskanim slovima koja u polukružnom luku odozgo grle grad. Ističe se skladnom vertikalnom simetričnom kompozicijom, ravnomjernim rasporedom žute, ljubičaste, plave i zelene boje, i odličnim odnosom teksta i slike. Bijela boja je korištena sa pravom mjerom, a njome su dočarane i kuće grada, crkva i cesta koja nas uvodi u prizor.

 

2. nagrada: Vilim Vigna, 6. razred, OŠ Petra Kanavelića, Korčula, mentor: Abel Brčić  

      

U ovom kolažu gotovo da možemo čuti zveket mačeva u ritmu podignutih ruku likova koji vjerno predstavljaju Morešku, viteški bojevni mačevni ples nastao u 12. st. na Mediteranu. Alternacijski ritam crnih i crvenih likovna izrezanih iz kolaža, tekst koji se pojavljuje na žutim valovitim plohama veselo iskidanim iz kolaža i pažljive tanke crne i bijele linije na odjeći pričaju nam o važnosti čuvanja nematerijalne kulturne baštine otoka Korčule.              

        

3. nagrada: Marta Gotić, 8. razred, OŠ Svibovec, Varaždinske Toplice, mentorica: Sandra Pokos

 

Uz tehniku linoreza u ovom plakatu pojavljuju se i vodene boje. Jaki kontrasti crne i bijele boje ublaženi su nježno nanesenom narančastom, crvenom i plavom bojom.  Potez nožića za linorez odaje istovremeno sigurnu i slobodnu ruku djeteta koje ima izražen osjećaj za kompoziciju. Raznolikost tekstura zapanjuje i odaje čvrstu vezanost za zavičaj.

Nagrade u kategoriji Lice mog razreda – razredna zastava za razrednu nastavu

 

1. nagrada: Učenici 3.b razreda OŠ Nikola Tesla, Rijeka, mentorica: Svijetlana Brnabić       

 

Prvonagrađena zastava uspješno prikazuje vizualni identitet 3.b razreda.  Učenici su izvrsno savladali likovne ishode i likovno-tehničku izvedbu ovog zahtjevnog zadatka. Na bijeloj podlozi u kombiniranoj tehnici, crvenom bojom ističe se razred oko kojeg je prikazano sedam dječjih likova u različitim aktivnostima. Figure učenika simboliziraju interese cijelog razreda i potrebu za stjecanjem znanja, učenjem i izražavanjem kreativnosti. Na likovno zanimljiv način crvenom bojom, imena svih učenika koji su sudjelovali u izradi zastave, ukrašavaju rub zastave.

 

2. nagrada: Učenici 2. b razreda OŠ Josipovac, Josipovac, mentorica: Ljiljana Romić         

 

Nacionalni identitet je najjasnije prikazan na ovoj zastavi u tehnici patchworka. U crveno-bijelim poljima dječja zastava detaljima dječjih ruku i stopala na likovno jasan način izražava i identitet razreda. Prenosi poruku snage zajedništva, prijateljstva, znanja te da se sve može ako se hoće. Kod promatrača potiče svijest da kreativnošću i ljubavlju gradimo ljepšu budućnost.

 

3. nagrada: Učenici 4.razreda OŠ don Lovre Katića, Solin, mentorica: Željana Lažeta           

 

Kroz plavo-zelene tonove ova zastava na likovno uspješan način prenosi ideju identiteta, zajedništva, povijesti i potrebe za zaštitom kulturne baštine. Otiskom svojih dlanova u tehnici monotipije učenici su ostavili svoje tragove koji asociraju na stabla iznad rijeke. U rijeci su tehnikom linoreza otisnuti simboli bogate solinske prošlosti. Kroz originalan likovni izraz ovom su zastavom na jasan a suptilan način prikazali priču o prošlosti svoga grada, otkud izviru i kuda idu.

Nagrade u kategoriji Lice mog razreda – razredna zastava za predmetnu nastavu

 

1. nagrada: Učenici 7.a razreda OŠ Bedekovčina, Bedekovčina, mentorica: Ljiljana Cvetko

 

Uvjerljivo  i iskreno ovom zastavom učenici 7.a razreda na likovno izvrstan način predstavljaju identitet razreda. U tehnici linoreza uspješno je svaki učenik otisnuo svoj inicijal i predstavio se odabranim simbolom u zelenim i plavim tonovima. Svi radovi su spojeni u cjelinu te su ukrašeni kolorističkim krugovima koji doprinose likovnom bogatstvu tonova. Veselim završetkom, komplementarnim kontrastom u žutoj i ljubičastoj boji, dobio se dojam svečanosti i lepršavosti rada. Zastava na originalan način, pozitivnim vibracijama, poručuje da kreativnost, učenje i znanje vode u bolji svijet.

 

2. nagrada: Učenici 6. razreda OŠ Tar – Vabria, Tar, mentorica: Marina Dželalija Jakominić 

 

Zastava na kreativni i maštovit način prikazuje radost i veselje ove razredne zastave. Na bijeloj podlozi ističu se šareni cvjetovi tonskim stupnjevanjem boje te u kontrastu jedne boje prema drugoj boji u kombiniranoj slikarskoj i crtačkoj tehnici. Akcent je na šarenim cvjetovima i balonima u sredini zastave s kojih se pažnja prenosi na rubove slike na kojoj su naslikani likovi učenika koji se drže za ruke. Taj ritam učenika pojačava snažnu simboliku povezanosti, zajedništva, tolerancije, međusobnog uvažavanja i ljubavi.

 

3. nagrada: Učenici 6. razreda, OŠ Budaševo - Topolovac - Gušće, Budaševo, mentorica:Tanja Peronja Begić 

 

Na prvi pogled ova zastava najviše nalikuje državnim zastavama. Riješena je promišljeno, čistim plohama s crvenim trokutom pri dnu na kojem je izvrsno ističe naslikan grb s više motiva koji simboliziraju razred, to jest sredinu učenika u kojoj žive. Grb je prikazan sa simbolima (kuće, rode, vatre i prirode/ polja). Čistim plohama, plavo-zelenim bojama zastava simbolizira zdravlje, istinu, mir, znanje i razvoj.

Nagrade u kategoriji Volim čitati – redizajn naslovnice za razrednu nastavu

 

1. nagrada: Borna Gegić, razred, OŠ Zrinskih Nuštar, PŠ Marinci, Nuštar, mentorica: Nevenka Škrabo

 

Iskren dječji crtež najomiljenijih likova, prikazan u proporciji dječjeg senzibiliteta poput  velikih okruglih glava, dugačkih vratova, otvorenih očiju i širokih usana. Dojam razigranosti i veselja čini ovaj rad iskričavim i iskrenim, poput najvećeg slavlja. Akcent okrugle žute glave djevojčice te dugačkih pletenica, kao i isti oblik okrugle glave jelena i ptice, stvaraju kompozicijski skladnu cjelinu.

 

2. nagrada:  Klara Đurić, 2. razred, OŠ Đuro Pilar, Slavonski brod, mentorica: Svjetlana Bajan

 

Slikovito i jasno prikazana tema naslovnice. Puno boja i kontrasta s dodatnim crtačkim rukopisom u iscrtavanju detalja i tekstura. Plavi kauč kontrastno čini okosnicu i akcent slike te je dodatno tekstualno riješen. Slova vidljiva i uravnotežena sa slikovnim prikazom. Tako vesela i ilustrirana slova maštovitim detaljima poput šeširića, mašni, cvijetića i mačkice dodatno obogaćuju suštinu naslovnice.

 

3. nagrada:Tara Damjanović, 4. razred, OŠ Savski Gaj, Zagreb, mentorica: Kristina Iveković

 

Čistoća i jednostavnost komponiranja čine ovaj rad jedinstvenim. Jedna boja (umirujuća zelena) u podlozi i skladno postavljeni likovi tipičnog dječjeg crteža. Bijeli likovi samo konturno iscrtani daju dodatnu grafičku jasnoću. Tipografija jasna i usklađena s cjelokupnom kompozicijom.

Nagrade u kategoriji Volim čitati – redizajn naslovnice za predmetnu nastavu

 

1. nagrada: Ema Klarić, 8. razred, OŠ Prelog, Prelog, mentorica: Lea Krušelj       

      

Naslovnica tehnički prikazuje pravilnu upotrebu kolaža: slaganje podloge na podlogu, od veće prema manjoj plohi. Ritam ploha je dinamičan, s različitim dimenzijama i oblikovanjem te usklađenim bojama. Cjelokupna naslovnica je vrlo harmonična u toj slagalici karakterističnih ploha (poput prikaza mačke i miša) i čistih apstraktnih formi. Maštovita tipografija igrom velikih i malih slova sugerira igru mačke i miša te je usklađena s ostalim plohama kompozicije. Rep miša kao izdužena linija dodatno naglašava naslov knjige. Dojam harmonije, jednostavnosti, ali i razigranosti.

 

2. nagrada: Nikolina Tončić, 7. razred, OŠ Milana Šorga, Oprtalj, mentorica: Marina Dželalija Jakominić          

 

Apstraktan izbor motiva naslovnice. Duga u prikazu karakterističnog spektra boja, riješena slikarskim teksturama te u okomitom usmjerenju ritmičkih ploha daje vrlo suvremenu naslovnicu. Ritam ploha, izbor boja, oblikovanje slova u sličnom ritmu slagalice te smještanje na donju polovicu naslovnice, odaje vrlo kreativnog i dizajnerski senzibilnog autora.

 

3. nagrada: Vita Čerpinko, 6. razred, I. osnovna škola Varaždin, Varaždin, mentorica: Dina Zebec

 

Primjer klasično dobre naslovnice, čistog i vrlo jasnog crteža na cijeloj stranici, gdje je tekst (naslov) promišljeno uklopljen u sam crtež. Crtačkom tehnikom tuša u boji autor je izradio i crtež i fontove slova vrlo kvalitetno, tekstualno i koloristički. Dojam atmosfere crtački je vrlo dobro prikazan, kontrasti boja su usklađeni, kao i sama tipografija slova.

Nagrade u kategoriji Lice vremena – portreti hrvatskih velikana za razrednu nastavu

 

1. nagrada: Laura Kerec, 3. razred, OŠ Milan Brozović, Kastav, mentorica: Iva Orlić

 

U mnoštvu izvrsnih portreta velikana Nikole Tesle, upravo nas je ovaj Tesla privukao kombinacijom ugljenom nacrtanog Teslinog lica u prvom planu i kolorističke pozadine slike koja s jedne strane prikazuje moć misli, imaginacije i genijalnosti u boji i linijama, a s druge razigrano postavlja tušem nacrtane Tesline izume. Kako zapravo izgleda genije, što mu je u glavi i što su krajnji izumi njegovog djelovanja otkriva nam u jednom ovaj vrijedan rad. 

 

2. nagrada: Klara Odor, 2. razred, OŠ Zrinskih Nuštar, PŠ Marinci, Nuštar, mentorica: Marija Lesandrić

 

Ivana kakvu još niste vidjeli! Portret privlači bogatstvom gradbenih crta i linija ritmički smještenih u samoj frizuri koje precizno grade pramene Ivanine kose, slažući ih minuciozno, a postižući pritom izniman vizualni efekt. Lice simetrično, uočljivo i čisto. U kontrastu linija  ispune kose, Ivanin vrat i ramena ispunjena riječima i godinama otkrivaju njena dijela i godine rođenja i smrt.  Fascinantna pozadina oslikana ljubičasto-žutim komplementarnim kontrastom izuzetno odgovara cjelini, naglašavajući Ivanin portret.

              

3. nagrada: Paula Anzulović, 4. razred, OŠ Petra Kanavelića, Korčula, mentor: Abel Brčić   

 

Portret putopisca i moreplovca Marka Pola uhvaćen u nekom dramatičnom trenutku koji je vješto dočaran igrom tonova, otvorenošću očiju i usta koji sugeriraju začuđenost. Tušem i perom istaknuti detalji, tanje i deblje linije postižu igru ritma koji se proteže cijelom slikom. Upečatljivo, zanimljivo i razigrano.

Nagrade u kategoriji Lice vremena – portreti hrvatskih velikana za predmetnu nastavu

 

1. nagrada: Laura Badanjak, 7. razred, OŠ Antun Mihanović, Nova Kapela, mentorica: Ivona Samardžić

 

Crtajući olovkom autorica je iskoristila svu mogućnost stvaranja skale tonova, jasnoću i preciznost crtanja detalja. Tonovi od svjetlo sive do crne slojevito i bogato su građeni, iz čega se vidi da je autorica proučavala portret. Franjo Hanaman, znameniti je hrvatski kemičar i metalurg, izumitelj prve ekonomične električne žarulje s metalnom niti, svakako je zanimljiv izbor, a po značenju neupitno hrvatski velikan.

 

  1. nagrada: Noel Perić, 8. razred, I. osnovna škola Varaždin, Varaždin, mentorica: Dina Zebec

 

Tehnika akvarela kojom je izrađen portret velikog Ruđera Boškovića iznimno je uspješno iskorištena. Sam portret je prozračan, a linije koje dominiraju slikom daju mu karakter i naglašavaju ga. Portret i podloga su u kontrastu i harmoniji. Vješto izrađeno, oslikano nebo – svemir govore i o području njegova interesa i o njegovoj veličini.

              

  1. nagrada: Nicol Eršeg, 8. razred, OŠ Fran Koncelak, Drnje, mentor: Mario Dimić

 

Iznenađujuće je, ali iznimno i pohvalno u mnoštvu portreta pronaći i velikog glumca Martina Sagnera. Autorica gradi crtež od jednostavne, jedne linije do zgusnutih linija, čime je stvoren kontrast svjetlo-tamnih tonova koji ističu portret. Raster linija je precizan i ujednačen, što crtežu daje mirnoću i čistoću te je tehnički iznimno vješto izrađen.

Nagrade u kategoriji Darujem ti – oblikovanje suvenira za razrednu nastavu

 

1. nagrada: Borna Ribić, Rajna Katančić, Jan Grbeša, 4. razred, OŠ Jagode Truhelke, Osijek mentorice: Gordana Herhenreder i Irena Bando

 

U ovom radu odlično je prikazan spoj prošlosti i sadašnjosti, tradicije i suvremenosti. S jedne strane  prikazana je glagoljica, staro hrvatsko pismo,  koje govori o našoj prošlosti i važan je element Hrvatske kulturne baštine. S druge strane vidimo i bar-kod, vizualni element kojim se također komunicira – putem digitalne tehnologije. Potrebno je uzeti mobitel u ruku te putem aplikacije pročitati tekst koji je skriven. Funkcija suvenira nije samo estetska, već je i poučna.

 

2. nagrada: Ema Rašić, Duje Karan, 2. razred, OŠ Petar Zoranić, PŠ Vukšić, Stankovci, mentorica: Ana Baradić

 

Proizvodi oblikovani postupkom filcanja (posebnog načina oblikovanja vune) se rijetko viđaju po našim dućanima. Stoga je pohvalno izraditi suvenir koji ne samo da je estetski privlačan, već i čuva tradiciju filcanja. Može biti futrola za naočale, a možda i za mobilni aparat. U ovom suveniru također se primjećuje spoj tradicije i suvremenosti. Moderan dizajn i primjena u odnosu na starinski način izrade.

 

3. nagrada: Rad učenika 2. razreda OŠ Marije i Line, Umag, mentorica: Željka Čikeš

 

Ukoliko će turist poželjeti naučiti hrvatski jezik, ali s istarskim dijalektom, tada će mu svakako pomoći ovaj odličan suvenir. Na svakoj stranici nalaze se riječ karakteristična za Istru, prvo slovo te riječi te ilustracija riječi. Suvenir sadrži sva slova abecede, znači da sadrži i toliko riječi i ilustracija. Tako ne samo da turist može naučiti izgovarati riječi, već na ilustraciji može vidjeti i doživjeti što ta riječ znači. Rad su zajednički, no svako slovo zasebno izradili učenici drugog razreda, tehnikom aluminijskog uleknutog reljefa. Iznimno!

Nagrade u kategoriji Darujem ti – oblikovanje suvenira za predmetnu nastavu

 

1. nagrada: Lara Jozipović, Dora Galijaš, 8. razred, OŠ braće Radića, Pakrac, mentorice: Nikolina Zanetti i Milan Nadaždi  

            

Bez obzira na inspiraciju koja je prethodila aktivnosti tekstilnog dizajna majice, skice, a potom izrade matrice linoreza, dubljenjem i otiskivanjem dobivene teksture su asocijacija prirode (ljuski, trave, kore itd.), a harmonične plave, žutozelene i plavozelene nijanse čistih boja simbolikom pojačavaju ekološki dojam. Maštovitom kompozicijom, simetrijom i multiplikacijom uzorka podsjeća i na narodni folklor te je sveukupno idealan suvenir za zemlju/more netaknute prirodne i uščuvane kulturne baštine.

 

2. nagrada: Iva Jelinić, 8. razred, OŠ dr. Franje Tuđmana, Lički Osik. Mentorica: Antonija Kreković

 

Neodoljiva narodna preslica kao inspiracija za dizajn pisaljke istovremeno podsjeća i na taj alat za predenje vlakana, ali i na koplje, pero, sve asocirajući na čovjeka u bliskom, održivom suživotu s prirodnim, tehničkim i kulturnim nasljeđem. Ideja od kaširanog papira oslikanog temperom zaslužuje svoj drveni prototip s umetnutim grafitom kao pravi, funkcionalni suvenir.

 

3. nagrada: Zajednički rad učenika 6. i 8. razreda OŠ Petra Kanavelića, Korčula, mentor:Abel Brčić       

   

Mnogi turisti su ljubitelji likovne umjetnosti i rado će za suvenir odabrati neko lijepo slikarsko ili kiparsko djelo, makar minijaturno, da ih podsjeća na specifičnu kulturnu, tradicijsku baštinu koju su doživjeli. Takva je i ova procesija figura modeliranih od kaširanog papira, zajednički dječji likovni rad, koja izvrsno predstavlja identitet njihovog rodnog kraja Korčule.

Predstavljanje se nastavlja...

Čestitke i zahvale svim nagrađenima!

Iskreno čestitamo svim pobjednicima - nagrađenim učenicima i mentorima, a sutra vam predstavljamo 50 radova nagrađenih posebnim priznanjima stručno-učiteljskog žirija.

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke
Zanima nas

Korčulanske bratovštine

Učitelj Abel Brčić, višestruko nagrađivani mentor i ovog likovnog natječaja, u posljednjoj dionici maratona dugog 42 godine, pred sam odlazak u mirovinu, uz iznimne učeničke radove, podjelio je s nama i priču o korčulanskim bratovštinama. 

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja