Hrvatski jezik 7 | Profil Klett

Hrvatski jezik 7

Povratak na pregled predmeta

Hrvatski jezik 7

Back2. tjedan od 13. travnja – 19. travnjaNext

Hrvatski jezik za sedmi razred osnovne škole

izzi digitalni sadržaji 
Hrvatski za 7

digitalni obrazovni sadržaj hrvatskoga jezika za sedmi razred osnovne škole

Sedmica

digitalni obrazovni sadržaj hrvatskoga jezika za sedmi razred osnovne škole

«Priče Roma» na Svjetski dan Roma

Na Svjetski dan Roma želja nam je predstaviti vam iznimni projekt „Priče Roma“ iza kojeg stoje složeno istraživanje i kvalitetna realizacija napravljena u partnerstvu Romskog resursnog centra iz Darde i zagrebačke udruge Fade In. Cilj je ovog projekta dati glas „nevidljivim“ i „nečujnim“ članovima društva te osobnim pričama manjina potaknuti empatiju, razbiti predrasude i doprinijeti integraciji manjina u širu društvenu zajednicu.

Vesna Parun – Život je bujno sedlo

Čudno je ovo vrijeme, vrijeme samoće, vrijeme ljudske distance, vrijeme kad strah muti naše oči, vrijeme zbunjujućega sutra; vrijeme za Vesnu Parun rođenu 10. travnja 1922. Učiteljica Sunčica Križan Kadi donosi nam prekrasan tekst o našoj velikoj pjesnikinji i odlične ideje za vođenje nastavnoga sata uz zvuke učeničke radioigre. Sat je vodila u posljednjem tjednu „normalne“ nastave. Dobro je da ideje ne zastarijevaju!

 

Čitanje s razumijevanjem – 6 osnovnih strategija

Dobra vještina čitanja osnovni je preduvjet za svako učenje i usvajanje znanja iz svih područja i školskih predmeta. Koji su glavni preduvjeti za uspješno čitanje kod djece i koje su osnovne strategije koje olakšavaju razumijevanje pisanog teksta, saznajte u nastavku našeg serijala članaka o čitalačkoj pismenosti.

Razumijem li što čitam? – 7 ključeva čitanja s razumijevanjem

Svakodnevno se suočavamo s činjenicom koliko je čitanje temeljna vještina koja je neizbježna u svim područjima života. Bez visoke razine čitalačke pismenosti, za svakog učenika nije moguće postići uspjeh u školi niti se obrazovati i usavršiti u bilo kojem profesionalnom području. U procesu razvijanja čitalačke pismenosti, uz strategije razumijevanja pročitanog, postoji i šest glavnih ključeva odnosno tehnika koje nam mogu dodatno pomoći u razumijevanju pročitanog teksta.