Njemački jezik 6

Povratak na pregled predmeta

Njemački jezik 6

Back4. tjedan od 27. travnja – 3. svibnjaNext

Njemački jezik za šesti razred osnovne škole

izzi digitalni sadržaji 
Maximal 3, udžbenik i digitalni obrazovni sadržaj njemačkog jezika za 6. razred osnovne škole, treća godina učenja
Digitalni udžbenik 

Digitalni udžbenik

Digitalni priručnik

Digitalni udžbenik

Digitalni priručnik

Kako bismo vam olakšali održavanje nastave Njemačkoga jezika na daljinu, pripremili smo pregled svih metodičkih i didaktičkih materijala koji se nalaze na našoj mrežnoj stranici www.profil-klett.hr. Kao što znate, pristup je slobodan svim korisnicima, a na raspolaganju su vam: metodički kutak u kojem se nalaze svi zvučni zapisi i svi potrebni metodički i didaktički materijali, repozitorij te IZZI digitalna obrazovna platforma za prve i pete razrede (kao i za udžbenik Maximal 3 koji je ove godine ekperimentalan), a za sve ostale razrede otvorili smo pristup digitalnim udžbenicima, obogaćenima digitalnim zadatcima i zvučnim zapisima.

Napomena: u 1. tjednu se nalaze još dodatni metodički i didaktički materijali koji vam mogu pomoći u nastavi.

Svjetski dan knjige i Noć knjige

Danas je Svjetski dan knjige i autorskih prava. Obilježava se od 1995. godine, kada je usvojena odluka o obilježavanju dana koji slavi knjige. Svjetski dan knjige prati i manifestacija Noć knjige. Donosimo vam preporuke kvalitetne literature prevoditeljice i profesorice engleskog i njemačkog Ande Bukvić Pažin.

Domaća zadaća – aktivnost za učenike ili roditelje?

 

Moramo priznati da svi danas živimo ubrzanim tempom. Tu naviku zarana usvajaju i djeca, čak i prije nego što krenu u školu, pa se nekad teže koncentriraju na dodatni rad kod kuće. Istražili smo za vas koliko su domaće zadaće potrebne i korisne, a na našoj platformi IZZI u seriji Maximal otkrijte zanimljive prijedloge za njemački jezik.

Strategije i metode učenja njemačkoga jezika - s osvrtom na udžbenik Maximal 2

Dvije su glavne paradigme koje sugerira novi kurikul Njemačkog jezika: samostalnost učitelja u odabiru aktivnosti i sadržaja kojima će ostvariti pojedini ishod i čim veća samostalnost učenika u procesu njegovog učenja. Učitelj tako može i sam sastaviti vlastiti obrazovni materijal ili koristiti neki od gotovih materijala dostupnih na internetu. Kako izrada samostalnih materijala zahtijeva obično jako puno vremena, učitelji vole pouzdan i kvalitetan udžbenik na koji se mogu osloniti.

Kon/c/z/entrator: zagrebačka knjižnica Goethe Instituta

 

Zašto se knjižnica Goethe Instituta u Zagrebu naziva kon/c/z/entrator pronađite u razgovoru s njezinom voditeljicom Snježanom Božin i doznajte sve o njezinoj bogatoj ponudi i brojnim aktivnostima koje nudi. Doznali smo i iz kojih sve udaljenih krajeva dolaze organizirano grupe učenika koji uče njemački i kako reagiraju. Nadamo se da će intervju i vas potaknuti da sa svojim učenicima posjetite knjižnicu.