Priroda 5

Povratak na pregled predmeta

Priroda 5

Back3. tjedan od 20. travnja – 26. travnjaNext

Priroda za 5. razred osnovne škole

izzi digitalni sadržaji 
Priroda 5

Cjeloviti digitalni obrazovni sadržaj za peti razred osnovne škole

Kako čovjek mijenja tlo?

Klimatske promjene: Budimo zreli, slušajmo znanstvenike!

Globalni pokret za borbu protiv klimatskih promjena opominje da je došlo vrijeme da se upozorenja znanstvenika ozbiljno shvate jer je u pitanju budućnost planeta. Pripremili smo za vas simulaciju efekta staklenika kako bismo osvijestili ozbiljnost klimatske krize. Provjerite u tekstu kako joj se samo zajedno možemo oduprijeti.

Rođendan planeta Zemlje

Ove godine obilježavamo 50. obljetnicu Dana planeta Zemlje i posvećujemo je klimatskim promjenama. Osmišljene akcije moraju biti dugoročne i trebamo ih svi provoditi: djeca u vrtićima, učenici u školama, studenti na fakultetima, zaposleni ljudi, bake i djedovi. Samo tako, zajednički, ustrajno i dosljedno možemo održati našu Zemlju mjestom na kojem će svi ljudi živjeti u skladu s prirodom.

Sadnja biljaka ‒ prozor u novi svijet

Uključivanjem škole, a time i učenika u proces sadnje biljaka i/ili u proces stvaranja voćnjaka, potičemo ih na druženje, razvijanje kreativnosti i izvrsnosti te osjećaja odgovornosti da bi se uspješno obavio zadatak. U ovakvim projektima učenici ulažu maksimalan trud jer u procesu sadnje i brige za biljke vide i osjećaju smisao i svrhu.

Ostvarimo skladan suživot s prirodom

Sadnja stabla jabuke, jedarca ili bilo koje druge biljke, potaknuta od samih učenika i učitelja, svakako ima dodanu vrijednost i jaku simboliku. Sadnja i briga za stablo motivira učenike i potiče ih na razmišljanje. U kojem smjeru idemo kao društvo? Potičemo li samodestrukciju ili afirmiramo život? Što nam predstavlja stablo: plod, druženje ispod hladovine, boravak u prirodi?

Webinar 

Vrednovanje u prirodi, biologiji i kemiji – savjeti i primjeri

Vrednovanje je jedan od najvećih izazova kako za učitelje, tako i za učenike, a osobito kada se provodi na kraju školske godine. U nastavi na daljinu poželjno je pronaći optimalan način ocjenjivanja učeničkih postignuća primjenjujući odgovarajuće digitalne alate.

Naravno da ne postoji „jedan alat“, kao ni jedan oblik, odnosno način, ali je zapravo najvažnije da se proces vrednovanja temelji na međusobnome povjerenju i uvažavanju glavnih dionika odgojno-obrazovnoga procesa, a to su učitelj i učenik.

Tijek webinara: