Wo ist Paula? | Profil Klett

Wo ist Paula?

Wo ist Paula?

Udžbenička serija za učenje njemačkog jezika od 2. do 4. razreda osnovne škole, 1. strani jezik

Wo ist Paula? serija izdanje je renomirane izdavačke kuće Klett.

Nastavlja se na postojeću seriju Applaus 1 Plus u 1. razredu osnovne škole.

 

  • kornjača Paula vodi učenike u istraživanje njemačkog jezika
  • postupni i temeljiti jezični trening
  • zanimljive priče, brojne pjesme i igre potiču maštu i znatiželju učenika
  • naglasak na međupredmetnim temama
  • potiče razvoj samostalnog rada
  • brojni video i audiomaterijali integrirani u sadržaj te dostupni preko Klett Augmented aplikacije
  • dodatni materijali (radni listovi i materijal za umnožavanje) te videotutorijali, savjeti i upute za rad s Klett Augmented i BlinkLearning platformom 

Udžbenički komplet

Udžbenik

Applaus 1 Plus

Nastavni materijal ciklički je organiziran, teme se ponavljaju i nadograđuju te djeci i učiteljima pružaju mogućnost da stalno upotrebljavaju i ponavljaju vokabular i strukture u različitim jezičnim situacijama. Učenici se potiču na to da jezične sadržaje povezuju s vlastitim iskustvom, izražavaju osobni stav te razvijaju kritičko mišljenje i kreativnost. Takva višeslojna izloženost ciljanim jezičnim sadržajima u različitim kontekstima omogućuje djeci logičko povezivanje i umrežavanje s već poznatim sadržajima te lakše i uspješnije usvajanje novih sadržaja.

Radna bilježnica

Radna bilježnica strukturom i progresijom prati sadržaje iz udžbenika. Nudi vježbe za usvajanje i ponavljanje vokabulara, gramatike i razvijanje komunikacije koji su usko povezani sa zadacima u udžbeniku.

Priručnik za nastavnike

U stvaranju priručnika za učitelje/učiteljice uz udžbenik Applaus! plus 1 slijedili smo našu misiju da svakom učitelju pružimo kvalitetne edukativne materijale, prije svega praktične i inovativne u nastavi, a također osiguramo i pouzdanu podršku u radu. U tu svrhu priručnik sadrži:

  • godišnji izvedbeni kurikul
  • tematsko planiranje
  • prijedlog pripreme nastavnog sata
  • primjere listića za samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje
  • primjere izlaznih kartica

Metodički materijali za nastavnike

Metodički materijali za nastavnike uz udžbenik Applaus 1 Plus

Preuzmi

IZZI digitalni obrazovni sadržaji

IZZI digitalni obrazovni sadržaj tematski prati i obogaćuje sadržaj udžbenika i nudi dodatne materijale koji unose interaktivnost, zabavu i zanimljivost u nastavu, a prilagođeni, a mogu se upotrebljavati na više razina i s različitim ciljevima – u razredu za predstavljanje novoga gradiva, kod kuće kao pomoć u učenju te u svakome trenutku za dobivanje trenutne povratne informacije o napretku odnosno manjkavosti u procesu učenja. Vrste zadataka prilagođene su dobi, znanjima i kognitivnom razvoju učenika. Interaktivni zadatci uključuju učenike na sasvim nov, individualizirani način te ih motiviraju za samostalno učenje i istraživanje jezika.

Saznaj više

Lektire na njemačkom jeziku

Praktičnost

  • međupredmetne teme i izrada projekata
  • brojni video i audiomaterijali

Sigurnost

  • priručnik za nastavnike 
  • audiomaterijal
  • dnevne priprave
  • tematski plan rada

Edukacija

  • edukacijska i didaktička podrška
  • stručna edukacija
  • stručni skupovi
  • kontinuirana podrška stručnih predstavnika, urednika i stručnjaka
  • webinari

Inspiracija

  • inovativni projekti 
  • newsletter

Strategije čitanja u njemačkom jeziku

Jedna od važnih zadaća učitelja stranog jezika je poučavanje učenika strategijama čitanja. Time će pomoći učeniku ne samo da bolje razumije tekstove koje čita, već i da lakše i bolje pamti informacije iz pročitanih tekstova, odnosno da lakše uči. Posebno ako čita tekstove koji su mu zanimljivi i poticajni, kao što su lektire u ediciji Kletts bunte Lesewelt.

Pročitaj

Bajke su se pričale – usmena obrada bajki na nastavi

Zadatci za pripovijedanje:

a) Maštovito putovanje

Prije nego što se bajka ispriča ili pročita, u učionici se stvara atmosfera „bajke” – na primjer s jastucima, maramama, svijećama, glazbom i rekvizitima potrebnim za pričanje bajke. Svi sjede u krugu te pripovjedač opisuje mjesto događaja. Učenici se uživljavaju u priču, postaju dio priče.

Pročitaj

Volim čitati na njemačkom jeziku

 

Na koji se način lektira može obrađivati u njemačkome jeziku, koje sve izazove postavlja pred učitelje te koje naslove odabrati i kako ih prezentirati učenicima provjerite u našoj novoj rubrici Lesen ist ein Wunder.

Pročitaj

Često postavljana pitanja