Matematika 1 i 2: Kreni na IZZI put kroz matematičku pustolovinu | Profil Klett

03. rujan 2018.

Matematika 1 i 2: Kreni na IZZI put kroz matematičku pustolovinu

Autor: Melita Milić

Udžbenički komplet matematike osigurava kontinuitet dobrog sadržaja uz provjerene dugogodišnje autore – sveučilišne profesore, metodičare i praktičare s velikim iskustvom i entuzijazmom u poučavanju matematike u osnovnoj školi: Zvonimir Šikić, Vesna Draženović-Žitko, Iva Golac Jakopović, Branko Goleš, Zlatko Lobor, Maja Marić, Tamara Nemeth, Goran Stajčić, Milana Vuković.

Digitalne sadržaje izradio je novi autorski tim u sastavu: Mirela Babić, Damir Belavić, Milena Ćulav Markičević, Alena Dika, Milka Fofonjka, Sanela Jukić, Aleksandra Maria Vuković.

Nova grafička razigranost, precizan i promišljen dizajn koji povezuje cjeline u tekstu te učenicima i učiteljima omogućuje ugodniji rad, a djeluje i motivirajuće. Poštujući matematičku egzaktnost i preciznost, udžbenik vizualno otkriva matematičke sadržaje u bojama, slikama te zanimljivim primjerima koji su samim izborom i prezentacijom učenicima prihvatljiviji i zanimljiviji.

 

 

Zainteresiranost učenika i radost učenja započinje motivacijskom komponentom koja na suvremen i pristupačan način približava matematičke sadržaje učeniku i povezuje ih sa svakodnevnim životom.

Korak po korak kroz matematički nastavni sadržaj

Kako bismo nastavili tradiciju pisanja udžbenika ponajprije namijenjenog učeniku, slijede Primjeri koji su u potpunosti riješeni i jasno istaknuti.

Kurikularni pristup

Kroz udžbenik učenika vodimo raznolikim zadatcima, pitanjima za ponavljanje i zadatcima za vježbu slijedeći pritom kurikul do najsitnijih pojedinosti i preporuka. Mnogobrojni matematički zadatci učenicima su dani za učenje, vježbu i ponavljanje, a provjere rješenja i  objašnjenja zadataka učenici mogu iskušati na nov i suvremen način, koristeći aplikaciju za mobitel Photomath.

Digitalni materijali

Oblikovali smo i potpuno drugačiji digitalni udžbenik kojim učitelji mogu ostvariti sve ishode učenja, a pritom može poslužiti  kao podrška i nadogradnja tiskanom izdanju.  Digitalni udžbenik ne predstavlja kopiju tiskanih materijala, već učitelju nudi mogućnost da u svakom trenutku odabere pojedine sadržaje kojima će moći na drugačiji način prikazati ili istražiti nove nastavne sadržaje.

Digitalni udžbenik slijedi koncept tiskanog dijela. U njemu ćemo naći  ishode i motivacijske primjere. Dok su u tiskanom dijelu uvodni Primjeri s rješenjima obrađeni u tiskanoj formi, u digitalnom se udžbeniku razrađuju i donose kroz video materijal (film i instrukcijski video).

Zahvaljujući digitalnom mediju koji omogućava raznolikost, zadatci su podijeljeni u male blokove kojima je namjena motiviranje i poticanje učenika da sazna više. Kao i tiskani, digitalni udžbenik također završava Štopericom koja i ovdje omogućava učeniku da provjeri svoje znanje.

 

 

IZZI mješovito učenje

Koristeći oba izdanja – tiskano i digitalno, učitelj lako može ostvariti efikasniju nastavu poštujući načelo individualnog pristupa svakom učeniku. Modularni pristup tiskanog i digitalnog dijela omogućava prelazak iz jednog u drugi dio u svakom trenutku sata bez gubitka koncepcije sata, jer je struktura digitalnog dijela udžbenika usklađena sa strukturom tiskanog dijela udžbenika.

Broj kombinacija korištenja tiskanog i digitalnog dijela omogućuje poštivanje individualnosti nastavnika i učenika.

Metodičke materijale potražite na stranicama Profil Kletta u rubrici Eksperimentalni program (Škola za život), a pogledajte i naš webinar te saznajte kako kombinirati tiskano i digitalno izdanje kako biste na najbolji i najučinkovitiji način postigli zadane ishode.

 

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Matematička priča s istragom

U našoj školi se svake godine povodom Maškara održava ples pod maskama. I ove godine svi su se potrudili što bolje maskirati, našlo se tu raznih kupovnih maski, ali i onih, meni najdražih,  originalnih, vlastite izrade. Učenici, a i učitelji,  su se zamaskirali tako da je bilo teško razaznati tko je tko.  Vesela glazba je podizala raspoloženje, plesalo se, smijalo i uživalo. Ravnatelj je, kao i svake godine, pripremio hrpu slatkiša koje na kraju podijeli zaigranim mališanima.

Matematika se uči i rješava mozgom

Matematika se ne rješava računalom. Matematika se rješava olovkom i papirom. Matematika se rješava mozgom.

Bit je matematičke izobrazbe osigurati da učenici razviju oboje - znanje o matematici i stvaralačke sklonosti prema matematici. Najmanje što bismo trebali učiniti kada razmatramo uporabu tehnologije u matematičkoj izobrazbi je upitati se: „Kako ta uporaba tehnologije pomaže razvitku učeničkog znanja matematike i/ili njihovih stvaralačkih sklonosti prema matematici?“
 

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Marijana Martić, Maja Križman Roškar
udzbenik
Zvonimir Šikić, Kristina Jelena Penzar, Snježana Šišić, Damir Šišić
udzbenik
Danijela Janda Abbaci, Ksenija Ćosić, Nada Hižak
udzbenik
Vesna Draženović-Žitko, Luka Krnić, Maja Marić, Zvonimir Šikić