Znanost u međunarodnom okruženju: Učenici obilježili STEM dan kroz eTwinning projekt
Nagrada je dodijeljena za projekt „Animal Mode”, koji je tijekom ove školske godine proveo prošlogodišnji 3.a razred Osnovne škole kneza Trpimira pod njezinim vodstvom.
Učenici OŠ Vugrovec-Kašina sa svojim učiteljicama Ninom Rezo i Marinom Sertić prošle su školske godine postali prave radijske zvijezde korištenjem podcasta u nastavi jezika. Kroz ovaj kreativni proces razvijaju se sve jezične vještine, a promiče se međupredmetna suradnja i interdisciplinarnost, medijska pismenost, održivi razvoj i kulturna baština.
Kako bi se potaknuli učenici razredne nastave na promišljanje o očuvanju životinjskih i biljnih vrsta jadranskog podmorja osmišljen je eTwinning projekt Ugrožene i zaštićene vrste u Jadranu za hrvatske timove koji sudjeluju u globalnom STEAM natjecanju FIRST Lego League Explore čija tema ovogodišnjeg izazova je istraživanje podmorja. Autorica ovog projekta je učiteljica Lucija Ćurko iz Zagreba, a pokretači su Mirsada Accad i Ivan Lipanović.
Aktivnost Slova sa sjemenkama provedena je 8. svibnja 2025. g. unutar međunarodnog eTwinning projekta Artistic Journey to Green Future, a pripada zajedničkom radu sudionika projekta.
Ovaj međunarodni projekt proveo se na eTwinning platformi tijekom drugog obrazovnog razdoblja, a prati istoimeni Erasmus + projekt koji je započeo na početku školske godine 2024./2025. Autori ovog eTwinning projekta su učiteljica Çimen Sarıaltın (Turska0) i učiteljica Marijana Curić. Sudjeluju učitelji zemalja sudionica koje su uključene u Erasmus + projekt: Španjolska, Turska, Hrvatska, Sjeverna Makedonija i Malta.
Ovaj cjelogodišnji međunarodni eTwinning projekt koji je Nacionalna organizacija za potporu eTwinningu ustrojena pri Agenciji za mobilnost i programe Europske unije odobrila 12.9. 2024. napisale su učiteljica Marijana Curić (Hrvatska) i Çimen Sarıaltın (Turska).
Osim učitelja iz Hrvatske i Turske, sudjelovali su i učitelji iz Poljske, Italije, Grčke, Španjolske, Portugala, Litve, Bosne i Hercegovine i Gruzije.
Troje učenika 7. razreda Osnovne škole Josip Kozarac iz Soljana koji pohađaju izvannastavnu aktivnost English Club s nastavnicom engleskog jezika Adrijanom Roždijevac uključili su se ove školske godine u međunarodni eTwinning projekt pod nazivom „Unity Islands”. Cilj projekta je bio aktivna upotreba engleskog jezika na temu izmišljenih otoka i njihovih geografskih i kulturnih obilježja te razvijanje svih jezičnih vještina, kreativnosti, kao i digitalne kompetencije korištenjem raznih digitalnih alata.
Zamislite učionicu u kojoj se iz zvučnika čuje afrički bubanj, djeca plešu uz tradicionalne hrvatske pjesme, a na zidu je lišćem i cvijećem ispisano “Azija”. Tako je izgledala svakodnevica učenika Područne škole Dapci tijekom eTwinning projekta "Music Around the World – Diversity is Beautiful". Od siječnja do svibnja 2025., učenici i učitelji iz osam zemalja – od Bugarske do Španjolske – krenuli su na glazbeno putovanje koje nije uključivalo avionske karte, ali je vodilo ravno do srca različitih kultura.
Zamislite školu u kojoj učenici ne samo da uče o superherojima – već ih i stvaraju! Upravo to se dogodilo u međunarodnom eTwinning projektu " Life of My Superhero", koji je od veljače do lipnja 2023. godine povezao 90 učenika i 5 učitelja iz Njemačke, Turske, Hrvatske, Rumunjske i Španjolske. Cilj projekta bio je jednostavan, ali moćan: poticati kreativnost, suradnju i komunikaciju na engleskom jeziku. Učenici su tijekom projekta osmislili vlastite superheroje s jedinstvenim moćima, koristili digitalne alate za animaciju i dizajn te suradnjom s vršnjacima iz drugih zemalja stvarali zajedničke priče i svjetove.