Proglasili smo pobjednike
velikog natječaja:

Primjena ikt-a u nastavi

Između velikoga broja prijavljenih projekata bilo je vrlo teško odabrati najbolje. Nakon dugotrajnog pregledavanja svih radova, naš stručni žiri se odlučio i nagradio:

  1. 1. OŠ Zamet
  2. 2. OŠ Granešina
  3. 3. OŠ Zrinskih, Nuštar
  4. 4. OŠ Bartola Kašića i OŠ Mitnica
    za najinovativniji projekt
  5. 5. OŠ Žuti brijeg
    nagrada publike s najvećim brojem glasova, čak 6212

Dodjela nagrada održat će se u nagrađenim školama u dogovoru s našim predstavnicima. Iako su nagrađene samo određene škole, moramo istaknuti da je u svaki projekt uloženo puno truda, vremena, mašte i dobre volje te vam s ponosom čestitamo na znanju, kreativnosti i timskom radu koje ste pokazali te se zajedno veselimo novim idejama i budućnosti!

Svi prijavljeni projekti

OŠ Dubovac

585

7

U našoj školi su se provodila paralelno četiri projekta, svaki vođen od jedne učiteljice, a koordiniran od učiteljice iz informatike. Učenici razredne nastave su posadili grah i pratili njegov razvoj, posadili su jorgovan, te naučili što je potrebno biljci da bi rasla i razvijala se.

OŠ Kman-Kocunar, Split

171

15

Projekt je protekao uspješnom suradnjom predmetne i razredne nastave. Učenici 2. c, 3. c, 4. c i 6. c razreda naše škole su svakodnevno promatrali razvoj rajčice u svojim učionicama. Učenici 6. c svoja znanja o tehničkom pomagalu (micro:bitu) prenosili su učenicima razredne nastave.

OŠ Zamet

168

16

Prilikom provedbe projekta „Želim stablo“ u Osnovnoj školi Zamet Rijeka, odlučili smo se pratiti rast i razvoj dvije biljne vrste. Koristili smo lukovice prekrasne cvjetnice perunike te mlade sadnice trešnje.

OŠ Vladimira Nazora, Križevci

80

25

S projektom smo započeli početkom 3. mjeseca. Najprije smo tražili podatke o optimalnim uvjetima za rast graška. Zatim je uslijedilo sijanje biljaka. Posijane biljke smo pratili i bilježili sve promjene na njima sve do 16. 4.

OŠ "DOBRIŠA CESARIĆ", POŽEGA

78

27

Projekt u kojem su sudjelovali učenici razredne i predmetne nastave, te učitelji iz različitih prirodnih područja pokazao nam je važnost tehnologije u suvremenoj proizvodnji. Dok je biljka rasla, mašta je stvarala literarne i likovne uratke.

OŠ Darda

55

33

Projekt je osmišljen kao suradnja razredne i predmetne nastave. U projektu su učenici 6. razreda na satu povijesti od učiteljice Sanele Toša-Ljubičić saznali su sve o velikim geografskim otkrićima i kako je rajčica došla u Europu.

OŠ Kamen - Šine Split

43

44

Učenici su pratili rast i razvoj biljaka te su uz pomoć micro:bita  mjerili količinu vlage u zemlji. Pokretali pumpu za vodu te mjerili temperaturu zraka. Dobivene vrijednosti prikazali su tablično. Dio biljaka je zaljievan običnom vodom, a dio vodom obojanom plavom jestivom bojom.

OŠ Vidovec

41

45

Provedba projekta bila je vrlo zabavna i zanimljiva s obzirom na potputni nedostatak iskustava s ovakvim načinom navodnjavanja. Zadovoljni smo s ishodima i sljedeći puta će nam sigurno biti lakše jer nećemo ponoviti neke pogreške.

OŠ Strožanac

39

46

PROJEKT "ŽELIM STABLO" U OSNOVNOJ ŠKOLI STROŽANAC - PODSTRANA:

U projektu su sudjelovali učenici drugih te petih i šestih razreda. Posadili su grančice lavande i pratili faze razvoja biljke.  Pogledajte na našem posteru.

OŠ Ivane Brlić-Mažuranić, Virovitica

37

47

Uspješno smo proveli naš projekt! Cilj je bio primijeniti IKT tehnologiju - mikro:bit u nastavi i približiti teme iz nastave prirode i društva te prirode o uvjetima klijanja i rasta biljaka učenicima drugog i šestog razreda. Učenje je zabavnije uz mikrobit i programiranje.

OŠ Rikarda Katalinića Jeretova, Opatija

28

51

Projekt smo proveli tijekom mjeseca ožujka i  travnja na dodatnoj nastavi biologije i u dva četvrta razredna odjela. Koristili smo plastične boce, zemlju obogaćenu humusom, sjeme pšenice, graha i trave te pratili vlažnost zemlje pomoću Micro bita.

OŠ Klana

25

55

Dok su učenici trećeg razreda sadili mentu te ju zalijevali uz pomoć micro:bita i na kraju dobili fini čaj, učenici šestog razreda su tražili osunčane i sjenovite dijelove u prirodi pomoću micro:bita te mjerili vlažnost zemlje i spašavali što više suhih biljki u prirodi uz pomoć sustava za navodn

OŠ Dr. Jure Turića

24

58

Kolegica Paula je sa svojom grupom isprogramirala micro:bit i složila set za polijevanje biljke. Biljku smo pažljivo pratili cijelo vrijeme. Par puta smo morali raditi korekcije vezane za količinu vode. Biljka je na sveopće zadovoljstvo dobro napredovala.

OŠ Vođinci

23

60

Učenici šestih razreda su uz pomoć nastavnice biologije programirali micro:bit i set za zalijevanje te ga predstavili učenicima drugog razreda. Učenici razredne nastave su zajedno sa svojom učiteljicom izradili posude za cvijeće od recikliranog materijala te u njih zasadili biljke.

OŠ Zrinskih I Frankopana, Otočac

124

83

Projekt Želim stablo u našoj školi provode učitelji i učenici viših i nižih razredan. Obuhvaća istraživački rad uz primjenu IKTa u nastavnom procesu. Istraživa se rast kupusa - ratarska kultura karakteristična za gorski kraj - u dvije posude.

OŠ Mladost, Osijek

42

84

Sve aktivnosti protekle su u ugodnom ozračju, veseloj i  radnoj atmosferi. Na kraju smo  shvatili  kako samo dobro organiziranim timskim radom možemo uspjeti.

U prilogu dostavljamo naše uratke knjige, filmića, promotivnih spotova, plakata.

 

OŠ Bol, Split

191

94

Osnovna škola Bol ,Split.

Prezentacija o našim biljkama.Jedna zalijevana pomocu microbita i pumpe,drugu su zalijevali učenici.

Na kraju zaključak,usporedba rezultata,radovi na temu projekta,stripovi te priče o microbitu i cvijetu.

OŠ SAVSKI GAJ

139

107

U projektu su sudjelovali učenici drugih i trećih razreda. Posijali su sjemenke cherry rajčice i mahune te pratili etape razvoja biljke od sjemenke do stvaranja sadnice, a potom i prave biljke rajčice i mahune na kojoj su se pojavili i prvi plodovi.

TIJEK PROJEKTA:

OŠ Antuna Gustava Matoša

169

108

PROJEKT „ŽELIM STABLO“ U OŠ ANTUNA GUSTAVA MATOŠA:

U projektu su sudjelovali učenici petih i sedmih razreda. Projekt se odvijao kroz dvije faze. Prvo su sadili tikvice, a onda pšenicu.

TIJEK PROJEKTA:

OŠ TRNSKO

159

117

Projekt kojeg smo nazvali STEM (Svjetlost, Toplina, Energija, Micro:bit) u sebi integrira sadržaje Prirode i društva, Matematike, Prirode, Biologije, Geografije, Tehničke kulture, Fizike i Informatike.

Osnovna škola Šestine

187

126

Planirane aktivnosti podijeljene su između 4. i 5. razreda kako bi se što lakše međusbno kolerirale. Učenici 5. razreda sadili su biljku na nastavi prirode te proučavali njezin rast i razvoj u okviru nastave prirode i cjeline " Građa i uloga biljke cvjetnjače". Zatim su poučili učenike 4.

OŠ TITUŠA BREZOVAČKOG

35

127

Cilj projekta je bio uočiti povezanost životnih uvjeta s rastom i razvojem biljke cvjetnjače. Produbiti razumijevanje međuovisnosti žive i nežive prirode utvrđivanjem poznavanja osnovnih odlika života biljke te uvjeta života.

OŠ VIDIKOVAC PULA

28

136

Uspjeli smo ostvariti plan! Vjerujemo da će se svaki vrtlar početnik uz naš priručnik zabaviti i uspjeti uzgojiti svoju ljutu papriku. Nama preostaje da pratimo rast naših biljčica i uskoro nadamo se uživamo u plodovima.